Для приватних клієнтів

Автоцивілка (ОСЦПВ)
Детальніше
Зелена картка
Детальніше
Медичне страхування
Детальніше
Страхування від нещасних випадків
Детальніше
Страхування Квартира Експрес
Детальніше
Страхування Будинок Експрес
Детальніше
Автоцивілка (ОСЦПВ)
Детальніше
Зелена картка
Детальніше

Часті питання

Тут ви знайдете відповіді на найбільш поширені запитання.
Часті питання
Чим електронний поліс страхування краще паперового?

Електронний поліс має таку саму юридичну силу як і паперовий поліс на бланку. При цьому, електронний поліс можна швидко та зручно придбати онлайн на сайті страхової компанії. Електронний поліс завжди у вас під рукою в особистому кабінеті на сайті «ІНГО», у вашому телефоні або на електронній пошті. Немає жодної потреби хвилюватись через втрату паперового документу. Ви в будь-який час можете відкрити поліс в особистому кабінеті та за потреби пред’явити його в електронному вигляді 

Що вам дає особистий кабінет на сайті СК «ІНГО»?

Особистий кабінет на сайті «ІНГО» – це ваш цілодобовий 24/7 доступ до всіх страхових документів (від страхового поліса до справи по врегулюванню збитку), першочергове отримання інформації про акції та знижки на діючі страхові продукти та про появу нових – на найбільш вигідних умовах. 

В особистому кабінеті ви швидко та зручно сплачуєте регулярні страхові платежі (авто, майно, медичне страхування), поновлюєте діючі поліси, відслідковуєте розгляд страхової справи включно з можливістю надання необхідних документів онлайн без необхідності відвідувати офіс страхової компанії. Вся історія клієнта надійно та безпечно зберігається в особистому кабінеті, а значить немає необхідності щоразу вводити особисті дані. 

Як діяти у разі настання страхового випадку?

На сайті «ІНГО» в окремому розділі розміщена детальна інформація з описом покрокових дій клієнта «ІНГО» у разі настання події, що має ознаки страхового випадку. Наполегливо рекомендуємо ознайомитись з цим розділом заздалегідь, щоб у разі стресової ситуації діяти впевнено. Пам'ятайте, що ви завжди можете отримати необхідну консультацію, зателефонувавши до контактного центру «ІНГО» за тел. 0 800 215 553 (безкоштовно з усіх телефонних номерів на території України). Наші оператори працюють цілодобово 24/7. 

Що робити якщо не можеш знайти свій електронний поліс страхування?

Для клієнтів «ІНГО» ми створили зручний інструмент – особистий кабінет на нашому сайті. Зареєструвавшись в особистому кабінеті, ви цілодобово 24/7 маєте доступ всіх своїх полісів страхування (діючих та оформлених в минулому). З особистого кабінету ви можете роздрукувати поліс, переглянути умови страхування, поновити діючий поліс на наступний період чи оформити новий.

За необхідності отримати консультацію зверніться в цілодобовий контакт-центр «ІНГО»: 

  • 0 800 215 553 (безкоштовно з усіх телефонних номерів на території України)
  • cc@ingo.ua
Як отримати промокод на знижку від СК «ІНГО»

Страхова компанія «ІНГО» розробляє для своїх постійних клієнтів спеціальні умови страхування, які стають доступними при введені промокоду на сайті «ІНГО» у спеціальному розділі. Промокоди отримують підписники сайту у електронних листах або у якості подарунків до особливих свят. Деякі промокоди надаються клієнтам при оформленні полісу страхування за певними програмами. Підписуйтесь на наші новини на сайті, а також наші соціальні мережі Фейсбук та Інстаграм та будьте завжди в курсі наших акцій, новин та важливих подій.