Звернення клієнтів

1. Порядок розгляду заяв, запитів, пропозицій, скарг, претензій від споживачів: громадян, страхувальників, застрахованих, третіх осіб, тощо.

Будь яка особа, яка отримує або бажає отримувати послуги ІНГО, може звернутися до нас з питаннями, зауваженнями, пропозиціями, скаргами тощо (надалі – звернення) відповідно до цього Порядку.

ІНГО опрацьовує звернення згідно з цим Порядком. Це внутрішній нормативний документ ІНГО, підготовлений згідно чинного законодавства України для більшої інформованості споживачів про способи захисту їх прав.

Цей порядок не регулює розгляд звернень, пов'язаних з настанням страхових подій/випадків за договорами страхування.

2. Як подати звернення

Зверніться в ІНГО усно чи письмово у зручний для вас спосіб.

Подати усне звернення можна: 

Подати письмове звернення можна:

  • Поштою на адресу головного офісу ІНГО Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, або до будь-якої філії.
  • Особисто або через уповноважену законним чином особу.
  • Електронною поштою quality@ingo.ua.
  • У чат-боті ІНГО у Telegram або Viber.
  • Через Форму зворотного зв’язку «Форма зворотного зв'язку» (нижче). Важливо: вказуйте правильну адресу своєї електронної пошти для отримання відповіді від ІНГО.
  • Через публічні ресурси, що не належать ІНГО: сайти для відгуків, сайти-партнери з продажу продуктів Компанії, Google тощо.

Усі звернення споживачів розглядаються в головному офісі ІНГО.

Форма зворотного зв'язку