Звернення клієнтів
1. Порядок розгляду заяв, запитів, пропозицій, скарг, претензій від споживачів: громадян, страхувальників, застрахованих, третіх осіб, тощо.
Будь яка особа, яка отримує або бажає отримувати послуги ІНГО, може звернутися до нас з питаннями, зауваженнями, пропозиціями, скаргами тощо (надалі – звернення) відповідно до цього Порядку.
ІНГО опрацьовує звернення згідно з цим Порядком. Це внутрішній нормативний документ ІНГО, підготовлений згідно чинного законодавства України для більшої інформованості споживачів про способи захисту їх прав.
Цей порядок не регулює розгляд звернень, пов'язаних з настанням страхових подій/випадків за договорами страхування.
2. Як подати звернення
Зверніться в ІНГО усно чи письмово у зручний для вас спосіб.
Подати усне звернення можна:
- Особисто за адресою: вул. Бульварно-Кудрявська, 33, Київ, 01054.
- За телефоном контакт-центру ІНГО: 0 800 215 553.
Подати письмове звернення можна:
- Поштою на адресу головного офісу ІНГО Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, або до будь-якої філії.
- Особисто або через уповноважену законним чином особу.
- Електронною поштою quality@ingo.ua.
- У чат-боті ІНГО у Telegram або Viber.
- Через Форму зворотного зв’язку «Форма зворотного зв'язку» (нижче). Важливо: вказуйте правильну адресу своєї електронної пошти для отримання відповіді від ІНГО.
- Через публічні ресурси, що не належать ІНГО: сайти для відгуків, сайти-партнери з продажу продуктів Компанії, Google тощо.
Усі звернення споживачів розглядаються в головному офісі ІНГО.