Повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності
1. Про що варто повідомити ІНГО
Якщо вам (клієнту, працівнику, діловому партнеру або іншій зацікавленій особі) стало відомо про таке:
- порушення вимог чинного законодавства;
- шахрайство або корупцію;
- порушення, пов’язане з питаннями ESG – не дотримання в діяльності Компанії або проєктах, до страхування/перестрахування яких вона долучилася, екологічних, соціальних та корпоративних стандартів: збереження довкілля, ставлення до клієнтів/партнерів/споживачів тощо, прозорість звітності/антикорупційні заходи тощо;
- розголошення / неналежні дії щодо збереження відомостей, що містять персональні дані, таємницю фінансової послуги (страхування) (крім випадків, коли розкриття такої інформації передбачене законодавством України;
- неналежне управління майном та ресурсами Компанії;
- зловживання службовим становищем;
- інші аспекти не етичної поведінки працівників Компанії (порушення норм та вимог Кодексу корпоративної етики Компанії);
- факти потенційного або реального конфлікту інтересів в діяльності Компанії тощо;
- або Ви бажаєте залишити анонімну скаргу/звернення.
залиште повідомлення у формі «Форма повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності» або оберіть інший зручний для вас спосіб з переліку нижче.
Важливо: ви можете залишити повідомлення у Формі, зберігаючи анонімність. Для цього зазначте лише свою електронну пошту та/або номер телефону, щоб ми могли з вами зв’язатися за необхідності. При цьому поле ПІБ не є обов’язковим для заповнення. Поля форми, що є обов’язковими для заповнення, позначені зірочкою *.
Ми вдячні вам за точність і повноту інформації у вашому повідомленні.
2. Як подати повідомлення
Оберіть зручний для вас спосіб залишити повідомлення
- надіслати лист на адресу для кореспонденції: АТ СК «ІНГО», вул. Бульварно Кудрявська 33, м. Київ, 01054, Україна.
- надіслати повідомлення на електронну адресу: compliance.audit@ingo.ua
- оформити звернення через сайт - «Форма Повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності» (нижче).
Важливо: вказуйте правильну адресу своєї електронної пошти для отримання відповіді від ІНГО. Нагадуємо про можливість збереження анонімності.
Ми вдячні за всю наявну у вас інформацію щодо фактів виявлених порушень.
Уся надана вами інформація є конфіденційною та захищеною. Для цього ІНГО впровадила спеціальний механізм інформаційного захисту осіб, які сумлінно висловлюють занепокоєння щодо потенційних порушень, незаконної/неприйнятної поведінки, дискримінації або інших неправомірних дій тощо.
У розділі Часті питання ознайомтеся з відповідями на поширені запитання.
Дякуємо за вашу залученість до підтримання високих стандартів управління та етики та сприяння захисту інтересів клієнтів, партнерів, акціонера і персоналу.
Форма повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності
3. Які питання тут не розглядаються
Скарги щодо якості обслуговування в ІНГО не є предметом розгляду в цьому розділі про неприйнятну поведінку/ порушення в діяльності.
Якщо ваше повідомлення стосується якості обслуговування в ІНГО, будь ласка, надайте таку інформацію за допомогою форми «Форма зворотного зв'язку» в розділі «Звернення клієнтів».