Повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності

1. Про що варто повідомити ІНГО

Якщо вам (клієнту, працівнику, діловому партнеру або іншій зацікавленій особі) стало відомо про таке:

  • порушення вимог чинного законодавства;
  • шахрайство або корупцію;
  • порушення, пов’язане з питаннями ESG – не дотримання в діяльності Компанії або проєктах, до страхування/перестрахування яких вона долучилася, екологічних, соціальних та корпоративних стандартів: збереження довкілля, ставлення до клієнтів/партнерів/споживачів тощо, прозорість звітності/антикорупційні заходи тощо;
  • розголошення / неналежні дії щодо збереження відомостей, що містять персональні дані, таємницю фінансової послуги (страхування) (крім випадків, коли розкриття такої інформації передбачене законодавством України;  
  • неналежне управління майном та ресурсами Компанії; 
  • зловживання службовим становищем;  
  • інші аспекти не етичної поведінки працівників Компанії (порушення норм та вимог Кодексу корпоративної етики Компанії);
  • факти потенційного або реального конфлікту інтересів в діяльності Компанії тощо;
  • або Ви бажаєте залишити анонімну скаргу/звернення.

залиште повідомлення у формі «Форма повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності» або оберіть інший зручний для вас спосіб з переліку нижче. 

Важливо: ви можете залишити повідомлення у Формі, зберігаючи анонімність. Для цього зазначте лише свою електронну пошту та/або номер телефону, щоб ми могли з вами зв’язатися за необхідності. При цьому поле ПІБ не є обов’язковим для заповнення. Поля форми, що є обов’язковими для заповнення, позначені зірочкою *.

Ми вдячні вам за точність і повноту інформації у вашому повідомленні.

2. Як подати повідомлення

Оберіть зручний для вас спосіб залишити повідомлення

ni-exclamation-diamond.svg Важливо: вказуйте правильну адресу своєї електронної пошти для отримання відповіді від ІНГО. Нагадуємо про можливість збереження анонімності.

Ми вдячні за всю наявну у вас інформацію щодо фактів виявлених порушень.

Уся надана вами інформація є конфіденційною та захищеною. Для цього ІНГО впровадила спеціальний механізм інформаційного захисту осіб, які сумлінно висловлюють занепокоєння щодо потенційних порушень, незаконної/неприйнятної поведінки, дискримінації або інших неправомірних дій тощо.

У розділі Часті питання ознайомтеся з відповідями на поширені запитання.

Дякуємо за вашу залученість до підтримання високих стандартів управління та етики та сприяння захисту інтересів клієнтів, партнерів, акціонера і персоналу.

Форма повідомлення про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності

3. Які питання тут не розглядаються

Скарги щодо якості обслуговування в ІНГО не є предметом розгляду в цьому розділі про неприйнятну поведінку/ порушення в діяльності.

Якщо ваше повідомлення стосується якості обслуговування в ІНГО, будь ласка, надайте таку інформацію за допомогою форми «Форма зворотного зв'язку» в розділі «Звернення клієнтів».

Часті питання
Тут ми залишили відповіді на поширені запитання
Часті питання

Чи можу я відправити повідомлення анонімно?

Так. ІНГО приймає та розглядає анонімні звернення/повідомлення щодо виявлених порушень, які Компанія має змогу перевірити. При цьому, щоб надати вам відповідь про результати перевірки отриманих фактів та вжитих заходів, ми просимо надати принаймні адресу електронної пошти або номер мобільного телефону.

Про що йдеться у зверненнях/скаргах, пов'язаних з питаннями ESG?

Повідомте нас, якщо у вас є інформація, що Компанія потенційно може забезпечувати страхове покриття для проєктів, які негативно впливають на стан довкілля. Або певні структурні підрозділи Компанії, на Вашу думку,  не достатню доступні для людей з особливими потребами, та/або працівники Компанії допускають наявніть будь-яких форм дискримінації споживача за соціальними, фізичними, функціональними чи іншими ознаками тощо.

Що я маю включити до свого повідомлення з питань ESG (дотримання Компанією екологічних, соціальних та корпоративних стандартів)?

У своєму повідомленні, будь ласка, зазначте наступне:

  • Номер та дату укладання Договору страхування, який порушує норми ESG; 
  • Якщо це можливо, вкажіть будь-яку інформація щодо місця придбання/ звернення за послугою страхування (адреса структурного підрозділу, веб сайт, посередник); 
  • Опишіть, що саме трапилося та надайте якомога більше деталей: хто причетний, де і коли це сталося, звідки вам стало про це відомо.
  • Залиште адресу електронної пошти або номер мобільного телефону, щоб представник ІНГО зміг зв’язатися з Вами для уточнення інформації, якщо це необхідно, та перевірити факти.