Як отримати
відшкодування

У випадку самостійного відвідування медичного закладу Ви маєте право звернутися в АТ СК «ІНГО» за відшкодуванням витрачених на лікування коштів.

Для отримання відшкодування застрахований повинен надати оригінали документів, що підтверджують факт оплати послуг, передбачених умовами Договору страхування, а також заяву на виплату страхового відшкодування, рецепти, консультативні висновки лікаря та акти виконаних робіт.

 

ІНГО працює за спрощеною системою врегулювання страхових випадків

Шановні клієнти, наразі ІНГО працює за спрощеною системою врегулювання страхових випадків.

Страхова виплата буде оформлена дистанційно без візиту до офісу.

Документи, необхідні для прийняття рішення щодо страхового відшкодування за договорами добровільного медичного страхування тимчасово можна направляти у вигляді сканованих або фотокопій. Зробити це можна на імейл medexpert@ingo.ua

В заяві обов’язково просимо вказати актуальний контактний номер телефону та імейл застрахованої особи, за якими можна зв’язатися у разі необхідності будь-яких уточнень. Також на вказану електрону адресу буде надіслана інформація про стан справи після розгляду документів.

Оригінали документів можна переслати страховій компанії у разі можливості за адресою:
вул.Бульварно-Кудрявська, 33
м.Київ, Україна
01054

Документи для виплати

Перераховані документи необхідно надати, але не пізніше ніж через 60 (шістдесят) днів після закінчення дії Договору, за адресою:
  • 01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, 1-й поверх АТ СК «ІНГО»
    Управління врегулювання збитків з особистого страхування.
  • Інші документи, перераховані в пам'ятці, але які не були додані до заяви спочатку (окрім фінансових документів та актів виконаних робіт, які мають бути надані в оригіналі), Ви можете направити в вигляді фотокопій на нашу електронну адресу

    medexpert@ingo.ua
    із зазначенням в темі листа
    «Додатково документи за заявою ПІБ застрахованої особи та номер полісу».
  • За консультацією, що стосується збору документів на відшкодування, Ви можете звернутися в контакт-центр АТ СК «ІНГО» за телефонами, вказаними на індивідуальній пластиковій страховій картці.
  • За отриманням додаткової інформації, що стосується розгляду заяви, Ви можете звернутися в пн-чт 9.00-18.00, пт 9.00-16.45 за телефоном 044 490 27 46 (внутр.1626, 1615, 1658, 1672).
  • Виплата здійснюється у термін до 21 (двадцяти одного) робочого дня з дати отримання повного пакету документів.
  • Про перерахування коштів Ви будете сповіщені смс-повідомленням.
Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%