Страховий випадок за полісом КАСКО

Як зв’язатись з нами:

Icon

Важливо

Зателефонуйте до контакт-центру ІНГО безпосередньо з місця події

1. Інструкція, як діяти у разі настання страхового випадку

  1. Зберігайте спокій та виконуйте всі вимоги Правил дорожнього руху.
  2. Зателефонуйте до контакт-центру ІНГО безпосередньо з місця події за номером (044)490-27-47 або (050)119-01-47 або (067)246-80-07 та виконуйте рекомендації контакт-центру.
  3. Викличте на місце події представників Національної поліції України -102 для фіксації обставин події (крім випадків, коли відповідно до умов договору страхування, виклик поліції не є обов’язковим) або складіть Європротокол.
  4. За наявності потерпілих викличте швидку медичну допомогу – 103.
  5. Зробіть фото матеріалів оформлених працівниками поліції (у разі виклику).
  6. Отримайте інформацію про учасників ДТП: ПІБ, марка та модель транспортного засобу, номер страхового полісу, назва страхової компанії. Сфотографуйте місце ДТП з різних ракурсів.
  7. Дочекайтесь приїзду Аварійного комісару СК «ІНГО» (у разі його направлення оператором).
  8. Заповніть бланк «Повідомлення про ДТП» та не пізніше З-х робочих днів з дня ДТП, надішліть його разом з документами на електрону адресу cc@ingo.ua (у темі електронного листа обов'язково вкажіть номер вашої страхової справи, отриманий від контакт-центру при реєстрації страхового випадку по телефону) або через форму «Форма звернення на відшкодування».
  9. Зберігайте пошкоджене майно в тому ж стані, в якому воно було на момент ДТП, до його огляду представником АТ «СК «ІНГО». 

2. Документи, що необхідні для врегулювання події

  1. Повідомлення про ДТП (цей бланк необхідно роздрукувати, заповнити, поставити підпис, дату та його фото/сканкопію направити нам)
  1. Договір страхування
  2. Посвідчення водія (тимчасовий талон)
  3. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ
  4. Паспорт та ідентифікаційний код Страхувальника
  5. Копія схеми ДТП, пояснень, адмін.протоколу
  6. Європротокол (якщо ДТП було оформлено без участі поліції)
  7. Постанова суду, завірена мокрою печаткою (за погодженням)
  8. Заява на виплату страхового відшкодування (цей бланк необхідно роздрукувати, заповнити, поставити підпис, дату та його фото/сканкопію направити нам)

Як подати?

Підготуйте необхідні документи та надішліть їх на електрону адресу cc@ingo.ua (у темі електронного листа ОБОВ'ЯЗКОВО вкажіть номер вашої страхової справи, отриманий від контакт-центру при реєстрації страхового випадку по телефону). 
Також документи можна подати через форму «Форма звернення на відшкодування» (нижче). При цьому, обов’язково вказуйте коректну адресу своєї електронної пошти для можливості зворотної комунікації від ІНГО.

Важливо

Клієнти, застраховані по КАСКО, можуть подавати необхідні документи безпосередньо на партнерських СТО за процедурою віддаленого врегулювання (отримати інформацію та направлення на партнера можна у оператора контакт-центру). 

Додаткову консультацію щодо процедури можна отримати в контакт-центрі за телефоном 044 490 27 47.

3. Європротокол

Що таке «Європротокол»?

Європротокол в Україні дає право водіям в спрощений спосіб оформити незначні ДТП без виклику поліції. В Україні введений в дію законом з вересня 2011 р.  

Оформлення ДТП за допомогою Європротоколу це право, а не обов’язок водіїв саме в такий спосіб фіксувати дорожню пригоду. Якщо хоча б один з водіїв (за будь-яких причин) не бажає заповнювати Європротокол, то на місце ДТП потрібно викликати поліцію.  

Заповнений бланк Європротоколу є повноцінним документальним підтвердженням факту ДТП, аналог довідки Поліції.

Головні переваги оформлення ДТП з допомогою Європротоколу:

  • Економія часу для учасників ДТП
  • Водії звільняються від необхідності спілкування з поліцією та судом
  • Винуватець ДТП не сплачує штраф за порушення ПДР
  • На місці ДТП не вилучається поліцією водійське посвідчення, немає необхідності відвідувати суд для отримання постанови суду
  • Зменшення завантаження трафіку на місці ДТП для інших учасників дорожнього руху

Використати Європротокол для оформлення ДТП можливо за 5 умов:

  1. Відсутні травмовані або загиблі в результаті ДТП особи
  2. Учасників ДТП лише два, обидва водії згодні з обставинами ДТП, а один з них визнає свою провину в дорожній пригоді.
  3. Учасники ДТП мають діючий поліс ОСЦПВ (Автоцивілка)
  4. У обох водіїв немає ознак алкогольного чи наркотичного сп’яніння
  5. Сума збитку потерпілої в ДТП сторони не перебільшує 80 000 грн.
Порядок оформлення ДТП за допомогою Європротоколу
  1. Сфотографувати авто на місці пригоди та місце ДТП (увімкніть опцію визначення геолокоції на телефоні, яким фотографуєте) 
  2. Заповнити Європротокол на на місці пригоди, не змінюючи стану автомобілів
  3. Підписати заповнений документ обома учасниками
  4. Розділити бланк Європротоколу між підписантами
  5. Протягом 3-х робочих днів винуватцю подати Заяву про страхову подію до своєї страхової компанії та передати свою частину заповненого бланку Європротоколу.
Поради та основні правила використання Європротоколу

За Європротоколом відшкодовуються лише матеріальні збитки розміром до 80 000 грн. 

Якщо виявиться, що розмір збитку перевищує 80 000 грн., то решту збитку винуватцю доведеться компенсувати самостійно. 

Якщо ви не впевнені в обставинах ДТП чи у вас є сумніви стосовно можливого розміру збитку – викликайте поліцію!

Коли саме потрібно заповнювати Європротокол?

  • Безпосередньо на місці пригоди. До повного заповнення та підписання Європротоколу не переміщуйте автомобілі з місця ДТП

Скільки екземплярів Європротоколу потрібно заповнити? 

  • Для оформлення ДТП з допомогою Європротоколу використовуйте один бланк Європротоколу одного з учасників ДТП

Як визначити яку з двох колонок потрібно заповнювати водіям?

  • Немає значення яку саме колонку Європротоколу (жовту чи синю) заповнює винуватець та постраждалий.
  • Кожен водій заповнює свою частину/колонку Європротоколу самостійно
  • Європротокол заповнюється кульковою авторучкою, яка автоматично копіює текст на 2-му аркуші
  • Європротокол розділяється лише після його заповнення та підписання обома водіями – учасниками ДТП
  • Немає значення кому з учасників ДТП дістанеться той чи інший аркуш Європротоколу (оригінал (1 лист) чи копія (2 лист))
  • Не доповнюйте зміст Європротоколу після його розділення між учасниками

Що робити, якщо в процесі заповнення ви помилилися?

  • Виправлення при заповненні Європротоколу не допускаються. Якщо зіпсували бланк, - беріть новий
  • Новий бланк Європротоколу можна отримати у будь-який час в своїй страховій компанії.

Що робити, якщо для викладення всіх обставин ДТП не вистачило місця на бланку?

  • Нестандартну та додаткову інформацію щодо ДТП можна відобразити в доповненні до Європротоколу. Доповнення скласти в 2-х екземплярах, підписати та зазначити про наявність такого доповнення в рядку 14 Європротоколу.
Електронний Європротокол

За допомогою інформаційної системи «Електронний європротокол» оформити зазначене повідомлення можна в електронній формі за допомогою звичайного смартфону прямо на місті ДТП.

Електронний Європротокол заповнюється учасниками в одному екземплярі на будь-якому мобільному пристрої з камерою та виходом в Інтернет.

Рішенням Президії МТСБУ від 13.07.17 № 403/2017 визначено, що з 01.10.2017 Європротокол, оформлений в електронній формі, є повним аналогом Європротоколів, надісланих або пред’явлених страховику у паперовій формі.

4. Що не варто робити?

  • Залишати місце ДТП без консультацій контакт-центру страховика (якщо постраждало тільки майно). Ігнорувати необхідність зв’язатися з контакт-центром
  • Не погоджувати свої дії з контакт-центром ІНГО
  • Ремонтувати пошкоджений транспортний засіб до моменту його огляду представником ІНГО.

Форма звернення на відшкодування

Виплата страхового відшкодування здійснюється страховиком після узгодження розміру цього відшкодування за наявності всіх необхідних документів. «Дистанційним врегулювання» від ІНГО передбачає, що фіксація пошкоджень та розрахунок вартості ремонту проводиться безпосередньо на СТО, без необхідності відвідання вами офісу ІНГО. Терміни проведення ремонтних робіт нашими партнерськими СТО регламентовані умовами співпраці з ІНГО.

Часті питання

В цьому розділі ми зібрали питання, що виникають у клієнтів найчастіше. Якщо ви не знайшли інформацію, яка вас цікавить, будь ласка, скористайтесь формою зворотного зв’язку. 
Часті питання
Чи можна відремонтувати авто на своєму СТО або у офіційного дилера? (КАСКО)

Це залежить від програми страхування, яку ви обрали в момент придбання полісу. Якщо умовами вашого договору не передбачено обслуговування на СТО офіційних дилерів, і вас не влаштовує СТО, рекомендоване страховиком, ми можемо перерахувати вам узгоджену раніше суму для подальшого самостійного ремонту. 

Я єдиний учасник ДТП і оформити Європротокол неможливо. При цьому поліція не може виїхати на місце події або просто не відповідає на дзвінок. Що робити?

Договорами КАСКО передбачено проведення виплати страхового відшкодування у ліміті 80 тис. грн. без реєстрації події працівниками поліції, якщо ця подія підпадає під визначення ризику ДТП (наприклад, водій здійснив наїзд на перешкоду). В інших випадках рекомендуємо зробити фото- або відео- фіксацію місця пригоди та завданих пошкоджень і негайно сповістити контакт-центр ІНГО про настання події та неможливість її фіксації поліцією. 

Чи потрібно викликати поліцію на місце ДТП?

Викликати поліцію необов’язково, якщо учасники мають чинні договори ОСЦПВ і збиток не перевищує 80 тисяч гривень, у ДТП немає постраждалих, водії згодні щодо обставин автопригоди і не мають ознак сп’яніння. Або якщо учасником ДТП є лише страхувальник, збиток не більше 80 000 грн і така умова передбачена його договором страхування КАСКО. В інших випадках викликати поліцію обов’язково. 

ДТП жодним чином не оформили, фото не зробили. Чи можна розраховувати на виплату по КАСКО? Які документи необхідні?

Для виплати відшкодування страховій компанії обов’язково потрібне будь-яке документальне підтвердження пригоди: довідка поліції, Європротокол або фото- відео- матеріали. 

Якщо випадок стався в областях, де ведуться бойові дії, чи будуть такі збитки підлягати відшкодуванню?

У будь-якому разі зареєструйте випадок в страховій компанії. Спеціалісти контакт-центру зафіксують його для подальшого врегулювання. Також бажано самостійно зробити фото- відео- фіксацію пошкодженого автомобіля на місці пригоди та надіслати матеріали на електронну пошту cc@ingo.ua. Кожен такий збиток розглядається індивідуально з огляду на місце, причини та обставини його настання. Рішення про визнання випадку страховим буде прийнято на підставі умов договору страхування та наданих документів.