БETA-ВЕРСІЯ

Назад

Майно та іпотека

Страховий випадок. Що робити ?
Якщо у Вас стався випадок, що може бути визнаний страховим, необхідно:
  1. Вжити всіх можливих заходів щодо запобігання або зменшення збитків.

     

  2. Заявити про випадок у державні органи, до компетенції яких входить розслідування настання даного випадку:

    • при пожежі - органи МНС (тел.101);
    • при пошкодженні водою - РЕУ, ЖЕК, ОСББ чи іншу аварійну службу;
    • при крадіжці зі зломом і злочинних діях третіх осіб - правоохоронні органи (тел. 102).

     

  3. Протягом 2-х діб (без урахування вихідних або святкових днів) з моменту настання страхової події сповістити СК «ІНГО» та вказати:

    • № договору страхування (поліса),
    • ПІБ,
    • контактний телефон, 
    • дату і час настання страхового випадку, місце випадку, характер страхового випадку.

     

  4. Зберегти постраждале майно в тому вигляді, в якому воно опинилося після страхового випадку, до огляду представником СК «ІНГО». Будь-які дії з майном допустимі, якщо це диктується міркуваннями безпеки або з письмової згоди СК «ІНГО».

  5. Протягом 3-х робочих днів з моменту, коли страхувальник дізнався або повинен був дізнатися про настання обставин, що мають ознаки страхового випадку, письмово оформити та направити страховику повідомлення про випадок.

  6. У робочі дні (з 9-00 до 18-00) домовитися з фахівцем СК «ІНГО» щодо часу огляду пошкодженого майна. Спільно скласти акт огляду страхового випадку та опис пошкодженого (втраченого) майна.

  7. Надати до страхової компанії документи, отримані у відповідних компетентних органах та службах, що підтверджують факт страхового випадку.

Повідомити про настання випадку можна:
  • Цілодобово за номерами телефонів:
    +38 044 490 2747,
    0 800 215 553
  • Поштою за адресою: 01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, СК «ІНГО» (дата відправки, зазначена на поштовому штемпелі, вважається датою повідомлення про настання страхової події)
  • Електронною поштою: cc@ingo.ua

Рішення щодо виплати страхового відшкодування приймається Страховиком протягом 30 календарних днів з моменту надання Страхувальником останнього з необхідних документів, визначених умовами договору страхування.

Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%