Вжити всіх можливих заходів щодо запобігання або зменшення збитків.
Заявити про випадок у державні органи, до компетенції яких входить розслідування настання даного випадку:
- при пожежі - органи МНС (тел.101);
- при пошкодженні водою - РЕУ, ЖЕК, ОСББ чи іншу аварійну службу;
- при крадіжці зі зломом і злочинних діях третіх осіб - правоохоронні органи (тел. 102).
Протягом 2-х діб (без урахування вихідних або святкових днів) з моменту настання страхової події сповістити СК «ІНГО» та вказати:
- № договору страхування (поліса),
- ПІБ,
- контактний телефон,
- дату і час настання страхового випадку, місце випадку, характер страхового випадку.
Зберегти постраждале майно в тому вигляді, в якому воно опинилося після страхового випадку, до огляду представником СК «ІНГО». Будь-які дії з майном допустимі, якщо це диктується міркуваннями безпеки або з письмової згоди СК «ІНГО».
Протягом 3-х робочих днів з моменту, коли страхувальник дізнався або повинен був дізнатися про настання обставин, що мають ознаки страхового випадку, письмово оформити та направити страховику повідомлення про випадок.
У робочі дні (з 9-00 до 18-00) домовитися з фахівцем СК «ІНГО» щодо часу огляду пошкодженого майна. Спільно скласти акт огляду страхового випадку та опис пошкодженого (втраченого) майна.
Надати до страхової компанії документи, отримані у відповідних компетентних органах та службах, що підтверджують факт страхового випадку.
БETA-ВЕРСІЯ
Назад
Якщо у Вас стався випадок, що може бути визнаний страховим, необхідно:
Повідомити про настання випадку можна:
- Цілодобово за номерами телефонів:
+38 044 490 2747,
0 800 215 553 - Поштою за адресою: 01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, СК «ІНГО» (дата відправки, зазначена на поштовому штемпелі, вважається датою повідомлення про настання страхової події)
- Електронною поштою: cc@ingo.ua