У 2020 році «Страхова компанія «ІНГО» врегулювала понад 145 тис страхових подій і за своїми зобов’язаннями перед клієнтами виплатила понад 768 млн грн, це на 17% більше ніж у 2019 році.
Водночас у першому півріччі 2020 року через стрімке скорочення соціальної активності кількість страхових подій зменшилася на 19%.
Зважаючи на обмеження перетину кордонів, суттєво впали продажі договорів страхування «Зелена картка» та страхування виїжджаючих за кордон.
У медицині збільшується попит на отримання послуг дистанційно, кількість візитів до клінік скоротилася. Ситуація з COVID-19 посилила важливість захисту здоров’я, тому страхові премії та виплати в ДМС стабільно збільшуються. Обсяг премій в порівнянні з минулим роком підвищився на 33,7%.
Також зростав попит на нові продукти з автострахування КАСКО, зокрема продукти з перемінною вартістю. Після тимчасового скорочення попиту у першому кварталі 2020 року загальний обсяг премій в сегменті КАСКО перевищив минулорічний показник на 3%. У сегменті ОСЦПВ скорочення бізнесу не відбулося - зростання на 36%. Також на 5% збільшився обсяг премій в добровільному страхуванні відповідальності.
«Минулого року, незважаючи на високу «турбулентність» зовнішнього середовища, в компанії продовжувалась реалізація проєктів щодо підвищення операційної ефективності та створення інноваційного середовища. У 2020 році ми отримали понадпланові фінансові результати, реалізували серію бізнес- та ІТ-проєктів», – сказав голова правління АТ «СК ІНГО» Ігор Гордієнко.
За його словами, компанія планує дотримуватися трансформаційної стратегії, спрямованої на розвиток передової аналітики, створення низки нових продуктів та сервісів, каналів дистрибуції, а також на розвиток та навчання персоналу.
Загалом за підсумками 2020 року компанія «ІНГО» зібрала понад 1,6 млрд грн страхових премій, що на 8% перевищує показники аналогічного періоду 2019 року. Чистий прибуток компанії - майже 92 млн грн.