Компанія АТ «СК «ІНГО» оголошує відкритий конкурс на вибір маркетингового партнера – агентства повного циклу для комплексного супроводу рекламних кампаній та реалізації маркетингової стратегії терміном на 1 рік.
Замовник АТ «СК «ІНГО» має 30-річний досвід роботи на страховому ринку. Компанія входить до групи найбільших страховиків України за сумами виплат страхових відшкодувань, обсягом премій та величиною власних активів.
До участі в тендері запрошуються компанії – юридичні особи або фізичні особи-підприємці , які надають послуги у проведенні омніканальних рекламних кампаній включно з налаштуванням реклами в Google Ads, Facebook Ads, Programmatic – платформах, Telegram, Tik-tok, Telegram, ООН (Out Of Home) та ін.
Обов'язковими умовами є:
- Високий рейтинг потенційного виконавця за оцінками IAB Україна та Всеукраїнської рекламної коаліції
- Наявність статусу Google Partner Premium
- Наявність статусу Meta Business Partner або сертифікатів штатних працівників Facebook Blueprint
- Наявність успішних кейсів у сфері страхування
- Згода надати доступ для відслідковування рекламних компаній в режимі онлайн, що автоматично передбачає надання доступу до рекламних профілів в Google Ads, Fecebook Ads та Programmatic – платформ
- Згода на те, щоб Замовник безкоштовно вносив правки в уже запущені рекламні кампанії
- У разі перемоги у тендері компанія-підрядник надає згоду не брати участь у тендерах та не надавати послуги компаніям, які є конкурентами Замовника на строк дії договору
- Учасник тендеру не має клієнтів із рф, а якщо компанія є частиною міжнародного холдингу, то цей холдинг теж не має представництва в рф
Перелік напрямків роботи передбачає:
- комплексний супровід рекламних кампаній
- реалізацію маркетингової стратегії терміном на 1 рік.
Завдання, що стоятимуть перед підрядником:
- Проведення омніканальних рекламних кампаній для стимулювання клієнтів обирати страхування від АТ «СК «ІНГО»
- Популяризація придбання страхових полісів онлайн
- Знайомство клієнтів з новими послугами, акційними пропозиціями
- Реклама нових продуктів, акційних пропозицій
- Популяризація та покращення впізнаваності бренду
- Реалізація інших ad-hoc – задач
Загальні терміни співпраці - 2024-2025 рр.