Шановні клієнти та партнери!

З 20 березня до 9 квітня згідно з розпорядженням міської адміністрації у Києві діятимуть суворі карантинні обмеження. Проте ІНГО, як фінансова установа, продовжує працювати і виконувати свої зобов'язання у повному обсязі.

Задля вашої безпеки та з метою запобігання поширенню COVID-19 компанія переходить на режим часткової віддаленої роботи. Це означає, що спеціалісти та сервіси компанії будуть максимально доступні онлайн за допомогою електронних каналів. Просимо мінімізувати, а за можливості взагалі уникати особистих візитів до офісів страхової компанії.

ЯКЩО ВАМ ПОТРІБНО:

1. Отримати консультацію та пропозицію на страхування. Скористайтесь інтернет-магазином ІНГО:

  • ОСЦПВ (Автоцивілка)
  • КАСКО
  • Туристичне страхування
  • Медичне страхування

Спеціалісти компанії підготують пропозицію на страхування та відправлять оформлений поліс на електронну пошту. Договори медичного страхування та КАСКО можуть бути надіслані за допомогою поштових служб доставки.

2. Оформити, пролонгувати та сплатити договір страхування. Це можна зробити в особистому кабінеті клієнта ІНГО.

В особистому кабінеті ви отримаєте можливість не лише оформити та сплатити свої договори страхування онлайн, а й матимете доступ до інформації щодо власних договорів страхування, зможете робити чергові платежі, отримувати індивідуальні пропозиції тощо.

3. Сплатити договори страхування. Наприклад, класичне страхування майна, страхування від нещасного випадку, медичне страхування, страхування відповідальності можна оплатити за допомогою платіжної платформи Portmone.

4. Відшкодування збитків. Для отримання відшкодування самостійно витрачених коштів просимо надсилати документи поштою чи службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: вул. Бульварно-Кудрявська, 33, м.Київ, 01054.

Для власників полісів КАСКО, які заявили про страховий випадок у контакт-центр, є можливість подати документи на відшкодування за процедурою віддаленого врегулювання безпосередньо на СТО. Також компанія приймає документи (скан.копії) за допомогою ел.пошти на адресу ivengerchuk@ingo.ua (фізичні особи) та adovganyuk@ingo.ua (парки). Докладніше про перелік документів.

Для постраждалих від наших клієнтів по ОСЦПВ, які заявили про страховий випадок в контакт-центр, є можливість подати необхідні для відшкодування документи за процедурою віддаленого врегулювання безпосередньо на СТО (лише Київ). Також компанія приймає документи (скан.копії) за допомогою ел.пошти на адресу anechas@ingo.ua; nkalnauz@ingo.ua. Докладніше про перелік документів.

Застраховані по медичному страхуванню, які відвідували медичний заклад та сплатили його послуги самостійно, можуть надати оригінали документів на відшкодування будь-якою поштовою службою. Докладніше про перелік документів.

Бережіть себе і будьте здорові!