БETA-ВЕРСІЯ

Назад

Медичне страхування

Страховий випадок. Що робити ?
Організація медичної допомоги
  1. Для отримання стаціонарної, амбулаторно-поліклінічної або стоматологічної допомоги в зв'язку з будь-яким розладом здоров'я Ви маєте можливість звернутися в цілодобовий медичний колл-центр АТ СК «ІНГО» по одному з телефонів:

    • (044) 495 82 00
    • (067)  214 00 03
    • (050)  11 90 140
    • 0 800 21 40 03 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)
    • або направити запит на електронну адресу: 103@ingo.ua
    • або скористатися сервісом 103 on-line (форма нижче)
    • або чатом у Viber чи Telegram.

     

  2. При зверненні повідомте лікарю-координатору наступну інформацію:

    • номер страхового поліса / картки;

    • прізвище, ім'я та по батькові застрахованого;
    • причину звернення.

  3. Для виклику бригади швидкої медичної допомоги в зв'язку з будь-яким розладом здоров'я Ви маєте можливість цілодобово звернутися за багатоканальним телефоном:

    • (044)  495 82 03
    • 0 800 21 86 68 (безкоштовна телефонна лінія зі стаціонарних та мобільних телефонів)

     

Шановні клієнти! Сервіс 103 ON-LINE заявок на медичне обслуговування використовується тільки для надання планової медичної допомоги.

При невідкладних станах телефонуйте за тел.: (044) 495-82-03

Інформація про Вас
Побажання до організації медичної допомоги
Пріоритетний час

Перелік медичних установ відповідно до вашої програми страхування:

Архітектор здоров'я Завантажити
Корпоративним клієнтам Завантажити
Дитяче здоров'я. Комфорт Завантажити
Дитяче здоров'я. Комфорт+ Завантажити
Дитяче здоров'я. Преміум Завантажити
Міцне здоров'я. Комфорт Завантажити
Міцне здоров'я. Комфорт+ Завантажити
Міцне здоров'я. Преміум Завантажити
Міцне здоров'я. Невідкладна допомога Завантажити
Міцне здоров'я. Соціальна Завантажити

У випадку самостійного відвідування медичного закладу застрахований має право звернутися в АТ СК «ІНГО» за відшкодуванням витрачених на лікування коштів.

Для отримання відшкодування застрахований повинен надати оригінали документів, що підтверджують факт оплати послуг, передбачених умовами Договору страхування, а також заяву на виплату страхового відшкодування, рецепти, консультативні висновки лікаря, акти виконаних робіт.

 

Ознайомтеся, будь ласка, з переліком документів, які необхідно надати для отримання страхового відшкодування:
  • Перераховані документи необхідно надати, але не пізніше ніж через 60 (шістдесят) днів після закінчення дії Договору, за адресою:
    01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, 1-й поверх АТ СК «ІНГО»
    Управління аналізу та обліку страхових відшкодувань з особистих видів страхування.
  • Інші документи, перераховані в пам'ятці, але які не були додані до заяви спочатку (окрім фінансових документів та актів виконаних робіт, які мають бути надані в оригіналі), Ви можете направити в вигляді фотокопій на нашу електронну адресу
    medexpert@ingo.ua
    із зазначенням в темі листа
    «Додатково документи за заявою ПІБ застрахованої особи та номер поліса».
  • За консультацією, що стосується збору документів на відшкодування, Ви можете звернутися в контакт-центр АТ СК «ІНГО» за телефонами, вказаними на індивідуальній пластиковій страховій картці.
  • За отриманням додаткової інформації, що стосується розгляду заяви, Ви можете звернутися в пн-чт 9.00-18.00, пт 9.00-16.45 за телефоном 044 490 27 46 (внутр.1626, 1615, 1631).
  • Виплата здійснюється у термін до 21 (двадцяти одного) робочого дня з дати отримання повного пакету документів.
  • Про перерахування коштів Ви будете сповіщені смс-повідомленням.
Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%