Страхування відповідальності за якість продукції/послуг

Відшкодовуємо матеріальну шкоду, заподіяну майну, життю або здоров’ю третіх осіб (споживачів товару або послуги) внаслідок виробництва та продажу товару або надання послуги неналежної якості
Відправити заявку
Страхування відповідальності за якість продукції/послуг
Захист від ризиків

Виникнення цивільної відповідальності за шкоду, заподіяну третім особам через дефект або помилки у виробленому товарі чи послузі, що надається

icon
Шкода майну
Компенсуємо витрати, понесені третіми особами у зв'язку зі знищенням або пошкодженням майна, а також витрати, понесені для відновлення порушеного права
icon
Шкода здоров'ю
Компенсуємо витрати на лікування, втрачений потерпілими третіми особами заробіток (або його зменшення) внаслідок втрати працездатності, додаткові витрати на відновлення здоров'я
icon
Шкода життю
Компенсуємо втрачену частину заробітку при втраті годувальника та витрати на поховання
Випадок визнається страховим, якщо має місце:
Випадок визнається страховим, якщо має місце:
Дія або бездіяльність

Дія або бездіяльність Страхувальника та заявлення вимог від потерпілої третьої сторони відбулися в період дії договору.

Причинно-наслідковий зв’язок

Наявний причинно-наслідковий зв'язок між діями або бездіяльністю Страхувальника та заподіянням шкоди, встановлений законним шляхом в судовому порядку або визнаний Страхувальником.

Територія страхування

Шкоду заподіяно на території страхування.

Відправити заявку
Переваги страхування в ІНГО
icon
Надійність
Автоматичний захист перестрахування від міжнародних перестраховиків з рейтингом надійності не нижче ніж А- (A.M.Best) / A+ (S&P)
icon
Досвід та відповідність нормам
30-річний досвід роботи. Умови страхування в ІНГО відповідають загальним міжнародним вимогам чи вимогам конкретного контракту
icon
Оптимальні умови страхування
Пропонуємо якісне страхове покриття за оптимальною ціною
icon
Відповідальність
Застраховано
Особливості встановлення лімітів відповідальності
Особливості встановлення лімітів відповідальності

Ліміт відповідальності встановлюється на розсуд клієнта: в залежності від того, на яку суму клієнт – страхувальник за договором, хоче себе убезпечити. Також впливає: дохід страхувальника, ймовірність і розмір можливих збитків, вимоги материнської компанії / контрагентів.

Договір може передбачати ліміт на одну страхову подію (субліміт – each and every loss (e.e.l). Допускається не більше 2 сублімітів в рамках загального ліміту (наприклад: загальний ліміт 1 000 000, субліміт на подію 500 000).

Можливим є встановлення субліміту на певний характер шкоди: життя, здоров'я або майно.

Відправити заявку
Рівень фінансової стійкості ІНГО
uaAAifr
прогноз - «У розвитку»
8.12.2023
Часті питання
В цьому розділі ми зібрали питання, що виникають у клієнтів найчастіше. Якщо ви не знайшли інформацію, яка вас цікавить, будь ласка, скористайтесь формою зворотного зв’язку. 
Часті питання
Для кого є актуальним страхування відповідальності за якість продукції/послуг?

Зазвичай наявність такого договору страхування вимагається:

  • від експортерів товарів до країн Європи та Північної Америки
  • від компаній, що надають послуги або виконують певні роботи за кордоном
  • від виробників товарів за наявності договору про використання об’єктів ліцензійних прав з боку власників ліцензій

В межах України таке покриття актуальне для захисту споживачів, наприклад – для власників готельного чи ресторанного бізнесу. 

Яка вартість страхування?

Вартість страхування розраховується індивідуально. На тариф впливають: 

  • обсяг покриття
  • вид товарів, що виробляються та продаються
  • вид робіт чи послуг, що надаються
  • загальний оборот (поточного та наступний рік)
  • фактична та планова виручка від здійснення застрахованої діяльності
  • наявність експорту
  • досвід роботи
  • історія заявлених збитків
Що є виключенням зі страхового покриття?

Вичерпний перелік виключень визначається договором страхування на підставі правил страхування ІНГО.  

Основними виключеннями зі страхового покриття є:

  • Виготовлення (продаж) продукції / надання послуг без спеціального дозволу (ліцензії)
  • Усвідомлене порушення встановлених технологічних правил виготовлення продукції, недотримання державних вимог
  • Неподання страхувальником інформації про продукцію українською мовою
  • Невиконання обов’язків вилучити товар з обороту
  • Відкликання продукції
  • Порушення споживачем товару умов користування, зберігання, утилізації товару, використання товару не за призначенням
  • Відшкодування вартості самої продукції, її ремонту (гарантійні зобов'язання)
  • Фінансові збитки, недоотриманий прибуток, перерва у виробництві
  • Моральний збиток
  • Забруднення довкілля
  • Порушення авторських прав, неправомірне використання торговельних марок тощо
  • Азбест, фарби з вмістом свинцю, тютюнові вироби, ГМО
  • Штрафи та пеня
  • Умисні, злочинні дії (включно з грубою необережністю)
Ми рекомендуємо
Відповідальність роботодавця
Детальніше
Страхування майбутнього врожаю
Детальніше
Страхування багаторічних насаджень
Детальніше
Страхування майна від воєнних ризиків
Детальніше