Шановні клієнти та партнери! До вашої уваги.
У період карантину, запровадженого постановою Кабінету міністрів України та розпорядженнями міських державних адміністрацій, ІНГО Україна продовжує працювати та виконувати свої зобов’язання у повному обсязі.
Задля вашої безпеки та з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) компанія переходить на режим часткової віддаленої роботи. Це означає, що спеціалісти та сервіси компанії будуть максимально доступні онлайн за допомогою електронних каналів. Просимо мінімізувати, а по можливості взагалі уникати особистих візитів до офісів страхової компанії.
Якщо вам потрібно:
1. Отримати консультацію та пропозицію на страхування, скористайтесь інтернет-магазином «ІНГО Україна» https://ingo.ua/
· ОСЦПВ (Автоцивілка)
· КАСКО
· Туристичне страхування
· Медичне страхування
Спеціалісти компанії підготують пропозицію на страхування та відправлять оформлений поліс на електронну пошту. Договори медичного страхування та КАСКО можуть бути надіслані за допомогою поштових служб доставки.
2. Оформити, пролонгувати та сплатити договір страхування можна в особистому кабінеті клієнта ІНГО Україна https://cabinet.ingo.ua/
· ОСЦПВ (Автоцивілка +добровільна Автоцивілка)
· Квартира Експрес
· Туристичний поліс
В особистому кабінеті ви отримаєте можливість не лише оформити та сплатити свої договори страхування онлайн, а й матимете доступ до інформації щодо власних договорів страхування, зможете робити чергові платежі, отримувати індивідуальні пропозиції тощо.
3. Сплатити (в тому числі інші) договори страхування (наприклад, класичне страхування майна, страхування від нещасного випадку, медичне страхування, страхування відповідальності тощо) можна за допомогою платіжної платформи Portmone https://www.portmone.com.ua/r3/oplata-strahuvannya-inho-ukraina
4. Відшкодування збитків
Для отримання відшкодування самостійно витрачених коштів просимо надсилати документи поштою чи службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: вул. Бульварно-Кудрявська, 33, м.Київ, 01054
· Для власників полісів КАСКО, які заявили про страховий випадок в контакт-центр, є можливість подати документи на відшкодування за процедурою віддаленого врегулювання безпосередньо на СТО. Також компанія приймає документи (скан.копії) за допомогою ел.пошти на адресу ivengerchuk@ingo.ua (фізичні особи) та adovganyuk@ingo.ua (парки) Докладніше про перелік документів https://ingo.ua/straxovij-vipadok/avtostrahuvannya
· Для постраждалих від наших клієнтів по ОСЦПВ, які заявили про страховий випадок в контакт-центр, є можливість подати необхідні для відшкодування документи за процедурою віддаленого врегулювання безпосередньо на СТО (лише Київ). Також компанія приймає документи (скан.копії) за допомогою ел.пошти на адресу anechas@ingo.ua; nkalnauz@ingo.ua Докладніше про перелік документів https://ingo.ua/straxovij-vipadok/avtostrahuvannya
· Застраховані по медичному страхуванню, які відвідували медичний заклад та сплатили його послуги самостійно, можуть надати оригінали документів на відшкодування будь-якою поштовою службою. Докладніше про перелік документів https://ingo.ua/straxovij-vipadok/dms
Важливо! У випадку звернення до контакт-центру застрахованої особи, що захворіла протягом 2-х останніх тижнів, перебуваючи за межами України, або зі скаргами, схожими на симптоми коронавірусу, такій особі (відповідно до Наказу МОЗ) буде організовано виклик швидкої державної медичної допомоги 103 для транспортування до спеціалізованого медичного закладу і подальшої діагностики.
Страхова компанія, як завжди, буде організовувати своїм клієнтам весь спектр необхідної та відповідної програми страхування медичної допомоги до моменту встановлення діагнозу COVID-19.
Докладніше за посиланням
· Якщо ви повернулися із-за кордону, де під час перебування отримували медичну допомогу за самооплату, що була погоджена з асистуючою компанією, будь ласка, надсилайте оригінали документів на відшкодування будь-якою поштовою службою Докладніше про перелік документів https://ingo.ua/straxovij-vipadok/turistichne-straxuvannya
Застрахованим туристам, що перебувають за кордоном, додатково можуть бути корисні наступні ресурси:
· Система "ДРУГ" (Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон) для формування списків для евакуації в Україну після 17 березня https://friend.mfa.gov.ua/#/ · Українські консульства https://mfa.gov.ua/diplomatichni-ustanovi/inozemni-diplomatichni-ustanovi-v-ukrayini
Дзвінки з мобільних телефонів у роумінгу на гарячу лінію Міністерства закордонних справ України безкоштовні.
Зберігаємо спокій та залишаємося в доброму гуморі. Це найважливіше навіть у таких складних ситуаціях. Маємо впевненість, що прийняті державою дії, та ваше розуміння і підтримка, допоможуть всім нам здолати тимчасові негаразди.
Вживайте превентивних заходів та будьте здорові!