У Києві з 1 листопада запроваджується «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19, в місті починає діяти низка обмежень.
Проте компанія «ІНГО» продовжує працювати в звичному режимі і виконувати свої обов’язки.
Водночас з метою запобігання поширенню Сovid-19 просимо скористатися електронними каналами для отримання консультацій чи замовлення послуг.
ЯКЩО ВАМ ПОТРІБНО:
1. Отримати консультацію та пропозицію на страхування – ОСЦПВ (Автоцивілка), КАСКО, Туристичне страхування, Медичне страхування – скористайтесь інтернет-магазином ІНГО.
Спеціалісти компанії підготують пропозицію на страхування та відправлять оформлений поліс на електронну пошту. Договори медичного страхування та КАСКО можуть бути надіслані за допомогою поштових служб доставки.
2. Оформити, пролонгувати договір страхування. Це можна зробити в особистому кабінеті клієнта ІНГО.
В особистому кабінеті ви отримаєте можливість не лише оформити та сплатити свої договори страхування онлайн, а й матимете доступ до інформації щодо власних договорів страхування, зможете отримувати індивідуальні пропозиції тощо.
3. Сплатити договори страхування. Наприклад, класичне страхування майна, страхування від нещасного випадку, медичне страхування, страхування відповідальності можна оплатити за допомогою платіжної платформи Portmone.
4. Відшкодування збитків. Для отримання відшкодування самостійно витрачених коштів просимо надсилати документи поштою чи службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: вул. Бульварно-Кудрявська, 33, м.Київ, 01054.
Для власників полісів КАСКО, які заявили про страховий випадок у контакт-центр, є можливість подати документи на відшкодування за процедурою віддаленого врегулювання безпосередньо на СТО. Також компанія приймає документи (скан.копії) за допомогою ел.пошти на адресу ivengerchuk@ingo.ua (фізичні особи) та adovganyuk@ingo.ua (парки).
Для постраждалих від наших клієнтів по ОСЦПВ, які заявили про страховий випадок в контакт-центр, є можливість подати необхідні для відшкодування документи за процедурою віддаленого врегулювання. Це потрібно зробити відповідно до вказівок контакт-центру.