Шановні клієнти,

Повідомляємо, що у зв'язку з суттєвим погіршенням епідеміологічної ситуації внаслідок захворюваності на COVID-19 медичні заклади перевантажені. Кількість пацієнтів постійно зростає, отже для організації медичних послуг потрібно більше часу. Тому наполегливо просимо планувати свої візити до лікаря за 2-3 дні до бажаної дати, особливо якщо вона припадає на вихідні та святкові дні.

Щоб уникнути зайвих контактів з хворими, без крайньої необхідності не відвідуйте медичні заклади та інші громадські місця із великим скупченням людей. При перших ознаках респіраторного захворювання залишайтеся вдома та звертайтеся до контакт-центру ІНГО для організації медичної допомоги.

Також значно виросла завантаженість ліній контакт-центрів нашої компанії та медичних закладів, тому час очікування на лінії та організації медичних послуг може збільшуватися. Будь ласка, не робіть багаторазових наборів номерів дозвону. Це лише сильніше перевантажує чергу вхідних дзвінків. Якщо не можете дочекатися відповіді оператора, звертайтеся до контакт-центру за допомогою Viber, Telegram, Фейсбук-Messenger, чату (пн.-пт. з 9:00 до 18:00) та форми 103-онлайн на сайті компанії (цілодобово).

Рекомендації застрахованим:

  • Для організації планового візиту до лікаря звертайтеся до контакт-центру ІНГО за 2-3 дні до бажаної дати.
  • Не відвідуйте медичні заклади та громадські місця без крайньої необхідності.
  • При захворюванні залишайтеся вдома та очікуйте на організацію медичної допомоги.
  • Звертайтеся до контакт-центру ІНГО за допомогою альтернативних каналів (viber, telegram, фейсбук-месенджер, чат та форма 103 онлайн на сайті).

Страхова компанія ІНГО докладає максимум зусиль для виконання взятих зобов’язань та організації медичних послуг в максимально прийнятні терміни.

Офіційне звернення Правління компанії
Сподіваємось на розуміння.
Бережіть себе та своїх близьких.