За підсумками дев'яти місяців 2024 року страхова компанія ІНГО вкотре продемонструвала головну перевагу медичного страхування — організацію своєчасної та якісної медичної допомоги для своїх застрахованих. У цьому періоді компанія забезпечила медичну допомогу на суму понад 353,3 млн гривень, що перевищує минулорічний показник на 9%.
ІНГО показала не тільки зростання витрат на медичні послуги, а й стійкість у підтримці якісного асистансу, що проявляється в ефективній організації послуг — від консультацій до повного медичного супроводу клієнтів. Протягом цього періоду контакт-центр ІНГО отримав понад 370 тисяч звернень. Така велика кількість запитів свідчить про широку потребу клієнтів у допомозі й консультаціях, зокрема в умовах зростання сезонних захворювань. Оперативне реагування є вирішальним у медичному страхуванні: понад 80% дзвінків було опрацьовано протягом перших 20 секунд. Це підтверджує оперативність обслуговування та забезпечує застрахованим швидкий доступ до необхідної підтримки, зокрема в критичних ситуаціях, коли час на реагування має особливе значення для здоров’я клієнта.
Особливою тенденцією цього періоду став ранній початок епідеміологічного сезону — він стартував наприкінці липня, тобто на 1-1,5 місяці раніше звичайного. Цей фактор призвів до збільшення кількості звернень на 17% порівняно з аналогічними показниками за червень, липень і серпень минулого року. За словами керівниці департаменту продажів особистого страхування ІНГО Марини Зварич, найчастіше клієнти зверталися за медичними консультаціями, інструментальною діагностикою та придбанням медикаментів, що становить 85-87% від загального обсягу сплачених послуг.