image
12 листопада 2024
2 хв.

ІНГО забезпечила медичну допомогу на суму понад 353 млн грн та відзначила зростання звернень на 17% через ранній початок сезону захворювань влітку

Ігор Гордієнко увійде до складу Наглядової Ради
02 квітня
Страхова компанія ІНГО здійснила виплату 20 млн грн за збитки від повітряної атаки у Києві
04 березня
СК ІНГО отримала низку нагород в рейтингу фінансових компаній за версією ТОП-100 та Delo.ua
28 лютого
ІНГО очолила рейтинг страховиків за підсумками січня 2025 року – НАСУ
27 лютого

За підсумками дев'яти місяців 2024 року страхова компанія ІНГО вкотре продемонструвала головну перевагу медичного страхування — організацію своєчасної та якісної медичної допомоги для своїх застрахованих. У цьому періоді компанія забезпечила медичну допомогу на суму понад 353,3 млн гривень, що перевищує минулорічний показник на 9%.

ІНГО показала не тільки зростання витрат на медичні послуги, а й стійкість у підтримці якісного асистансу, що проявляється в ефективній організації послуг — від консультацій до повного медичного супроводу клієнтів. Протягом цього періоду контакт-центр ІНГО отримав понад 370 тисяч звернень. Така велика кількість запитів свідчить про широку потребу клієнтів у допомозі й консультаціях, зокрема в умовах зростання сезонних захворювань. Оперативне реагування є вирішальним у медичному страхуванні: понад 80% дзвінків було опрацьовано протягом перших 20 секунд. Це підтверджує оперативність обслуговування та забезпечує застрахованим швидкий доступ до необхідної підтримки, зокрема в критичних ситуаціях, коли час на реагування має особливе значення для здоров’я клієнта.

Особливою тенденцією цього періоду став ранній початок епідеміологічного сезону — він стартував наприкінці липня, тобто на 1-1,5 місяці раніше звичайного. Цей фактор призвів до збільшення кількості звернень на 17% порівняно з аналогічними показниками за червень, липень і серпень минулого року. За словами керівниці департаменту продажів особистого страхування ІНГО Марини Зварич, найчастіше клієнти зверталися за медичними консультаціями, інструментальною діагностикою та придбанням медикаментів, що становить 85-87% від загального обсягу сплачених послуг.

Наше завдання — забезпечити доступ застрахованих до медичних послуг незалежно від складності ситуації та сезонних піків звернень. Попри різке зростання навантаження, нам вдалося підтримувати високу якість обслуговування, зберігаючи швидкість та доступність послуг. Завдяки налагодженим процесам та професійності медичного асистансу ІНГО, клієнти отримували своєчасну допомогу навіть в умовах раннього початку епідеміологічного сезону.
Марина Зварич
icon
Підписуйся на новини
щоб бути в курсі спеціальних пропозицій та всього найцікавішого!