Автомобіль

Що робити?
+38 044 490 27 47

Що б не сталося,
зберігайте спокій
та бережіть себе

А ми потурбуємося щодо відшкодування збитків. Наша команда зробить все можливе аби ви швидко та без проблем отримали страхову виплату, яка допоможе вам повернутися до звичного життя.

У кожному виді страхування передбачені певні нюанси процесу врегулювання. Аби вам було простіше орієнтуватися в них, ми підготували для вас більш докладну інформацію.





Відповіді на актуальні питання щодо врегулювання страхових випадків під час воєнного стану



За наявності другого учасника ДТП складіть Європротокол у паперовому або електронному вигляді. З 1 липня 2022 ліміт виплати за Європротоколом збільшено до 80 тис. грн.
Договорами КАСКО передбачено проведення виплати страхового відшкодування у ліміті 80 тис. грн. без реєстрації події працівниками поліції, якщо ця подія підпадає під визначення ризику ДТП (наприклад, водій здійснив наїзд на перешкоду). В інших випадках рекомендуємо зробити фото- або відео- фіксацію місця пригоди та завданих пошкоджень і негайно сповістити контакт-центр ІНГО про настання події та неможливість її фіксації поліцією.
Ми розуміємо, що в нинішніх умовах такі ситуації іноді виникають. Тому сповістити про пригоду можна й пізніше, коли з’явиться така можливість.
Для виплати відшкодування страховій компанії обов’язково потрібне будь-яке документальне підтвердження пригоди: довідка поліції, Європротокол або фото- відео- матеріали.
У будь-якому разі зареєструйте випадок в страховій компанії. Спеціалісти контакт-центру зафіксують його для подальшого врегулювання. Також бажано самостійно зробити фото- відео- фіксацію пошкодженого автомобіля на місці пригоди та надіслати матеріали на електронну пошту cc@ingo.ua. Кожен такий збиток розглядається індивідуально з огляду на місце, причини та обставини його настання. Рішення про визнання випадку страховим буде прийнято на підставі умов договору страхування та наданих документів.
ІНГО співпрацює з великою кількістю СТО по всій території України. Співробітники компанії будуть надавати вам актуальну інформацію щодо роботи найближчих до вас СТО та намагатимуться з’ясувати можливість ремонту вашого автомобіля. Якщо такої можливості немає, страхова компанія може самостійно розрахувати вартість відновлювального ремонту та компенсувати її на особистий рахунок страхувальника або вигодонабувача. Для цього спеціалістам знадобляться фото- або відео- матеріали, що фіксують пошкодження. Розрахунок проводиться на підставі вартості середньої нормо-години у відповідному регіоні та без ПДВ на запасні частини, роботи та матеріали.
В першу чергу необхідно зателефонувати до контакт-центру ІНГО або зв’язатися з компанією за допомогою чатів та зареєструвати випадок. Оформити подію потрібно у відповідності до законів країни перебування. Наприклад, за допомогою звернення до поліції, складання Європротоколу (інша його назва - Accident Report). Також радимо зробити фото- чи відео- фіксацію місця пригоди та пошкоджень.
Для оцінки нанесеного збитку за кордоном необхідно звернутися до найближчого СТО та отримати детальну калькуляцію відновлювального ремонту. Надішліть ці розрахунки разом із фотографіями пошкоджень на електронну пошту ІНГО cc@ingo.ua, вказавши присвоєний номер справи. Після погодження з боку страхової компанії, надайте реквізити свого особового рахунку та очікуйте на перерахування відшкодування. Виплата здійснюється в гривні за курсом НБУ на дату прийняття рішення.





Європротокол

Європротокол - право водіїв оформити незначні ДТП без виклику поліції

Оформлення ДТП за допомогою Європротоколу - це право, а не обов’язок водіїв саме в такий спосіб фіксувати дорожню пригоду. Якщо хоча б один з водіїв (за будь-яких причин) не бажає заповнювати Єропротокол, то на місце ДТП потрібно викликати поліцію.

Заповнений бланк Європротоколу є повноцінним документальним підтвердженням факту ДТП (аналог довідки поліції).

Кращим помічником на місці ДТП буде Аварійний комісар. Він допоможе вам правильно оформити документи, при необхідності скласти Європротокол. Проконтролює хід оформлення дорожньо-транспортної пригоди та надасть консультацію щодо ваших подальших дій.

Аварійний комісар формує:





ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ КЛІЄНТІВ



Викликати поліцію необов’язково, якщо учасники мають чинні договори ОСЦПВ і збиток не перевищує 50 тисяч гривень, у ДТП немає постраждалих, водії згодні щодо обставин автопригоди і не мають ознак сп’яніння. Або якщо учасником ДТП є лише страхувальник, збиток не більше 50 000 грн і така умова передбачена його договором страхування КАСКО. В інших випадках викликати поліцію обов’язково.
В першу чергу варто перевірити чи існує можливість зафіксувати ДТП за допомогою Європротоколу. Якщо ні, то можна звернутися зі скаргою до безкоштовної гарячої лінії Національної поліції за номером 0-800-50-02-02
Ви можете з’їхати з місця ДТП лише після оформлення події. Якщо для фіксації ДТП ви використовуєте Європротокол, то спочатку потрібно заповнити бланк чи його електронну версію та зробити детальну фотофіксацію автопригоди. Лише після цього ви зможете від’їхати з місця ДТП.
В телефонній розмові можуть бути пропущені деталі, які є важливими для з’ясування всіх причин та обставин дорожньо-транспортної пригоди. А якщо йдеться про ОСЦПВ, то закон вимагає протягом трьох робочих днів після ДТП надати письмове повідомлення страховій компанії.
В такому разі потерпілій стороні краще звернутися до МТСБУ, яке буде здійснювати страхову виплату.
Попри те, що документи вже подавалися під час оформлення договору страхування, повторна їх подача необхідна задля верифікації, адже документи могли змінитися.
Так, звичайно. Для цього потрібно написати письмову заяву та надіслати її фотокопію нам на електрону пошту dtp@ingo.ua. У темі електронного листа обов'язково вкажіть номер Вашої страхової справи, який вам надав Контакт-центр під час реєстрації страхового випадку по телефону. Відповідь буде Вам надіслана протягом 30 календарних днів.
В середньому страховий випадок по КАСКО врегульовується протягом 5 робочих днів після відвідування СТО, по ОСЦПВ – протягом 2-х тижнів з моменту огляду авто.
Ви можете подати заяву про перегляд рішення з вказанням підстав для цієї процедури. Наприклад, якщо після настання ДТП ви телефонували не з місця події, потрібно вказати причини чому ви не змогли це зробити.
На розмір страхової виплати впливає експлуатаційний знос транспортного засобу (амортизація). Тому нарахована сума може бути меншою, ніж ви очікували. Перевірити коректність нарахування можна за допомогою Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, що затверджена Міністерством юстиції України. Ознайомитися з методикою можете тут - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1074-03#n15
Закон України «Про ОСЦПВ» дозволяє потерпілому залучати власних експертів для оцінювання збитків та розслідування обставин ДТП лише у разі, якщо страхова компанія не направила з цією місією свого експерта протягом 10 робочих днів.
Законодавство зобов’язує страхові компанії розраховувати відшкодування з врахуванням експлуатаційного зносу авто. Зокрема це передбачено Методикою товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, затвердженої Міністерством юстиції України.
Страхове відшкодування виплачується в межах страхової суми, але з вирахуванням франшизи. Її розмір встановлюється договором страхування і не може перевищувати 2 відсотки від страхової суми.
Закон України Про ОСЦПВ передбачає виплату вартості відновлювального ремонту з урахуванням зносу в залежності від року випуску автомобіля. Якщо ви не згодні з сумою виплати, страхова компанія проводить додаткову експертизу збитку із залученням незалежного експерта.
Так, виплата страхового відшкодування проводиться на рахунок СТО, власника пошкодженого транспортного засобу або довіреній особі.
Тому що страхова компанія відшкодовує витрати, пов'язані із відновлювальним ремонтом транспортного засобу з врахуванням зносу. У той час як офіційна станція або дилер забезпечують ремонт автомобіля БЕЗ врахування його амортизації.
Зазвичай страхова компанія перераховує кошти на СТО протягом 15 днів після прийняття рішення про виплату. При цьому, якщо дане СТО – партнер ІНГО, то страхова компанія зобов’язується сплатити рахунок за допомогою спеціального гарантійного листа. Завдяки цьому СТО може розпочати ремонт транспортного засобу ще до фактичного перерахунку коштів.
За договором страхування КАСКО саме так і відбувається, якщо СТО є партнером страхової компанії. В такому разі ремонт розпочнеться на підставі гарантійного листа ІНГО або завдяки наявності «депозиту». Але за договором ОСЦПВ або «Свідомий захист» це можливо після огляду представником страхової компанії.
Це залежить від програми страхування, яку ви обрали в момент придбання полісу. Якщо умовами вашого договору не передбачено обслуговування на СТО офіційних дилерів, і вас не влаштовує СТО, рекомендоване страховиком, ми можемо перерахувати вам узгоджену раніше суму для подальшого самостійного ремонту.
Так, звичайно. Страховий акт надається у відповідь на ваш запит. Вам потрібно написати письмову заяву та надіслати її фотокопію нам на електрону пошту dtp@ingo.ua. У темі електронного листа обов'язково вкажіть номер Вашої страхової справи, який вам надав Контакт-центр під час реєстрації страхового випадку по телефону. Відповідь буде Вам надіслана протягом 30 календарних днів.
Нам прикро, що Ви залишилися незадоволеними роботою компанії.

По-перше, ви можете написати нам відгук і розповісти у чому, на вашу думку, є прогалини в роботі - ingo_jsic@ingo.ua. Ми будемо вдячні за зворотній зв’язок, адже це допомагає нам ставати кращими.

По-друге, ви можете звернутися до Нацбанку, який регулює роботу страхових компаній. Якщо ваше звернення пов’язане з ОСЦПВ, - надсилайте його до Моторно-Транспортного Страхового Бюро України





Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%