Сплатити онлайн

Оплатіть страховий поліс за допомогою надійних платіжних систем

Для оплати кількох полісів, будь ласка, проведіть операцію за кожним договором страхування окремо.

У відділенні банку

Оплатіть страхові поліси без комісії у банках-партнерах

Для оплати кількох полісів, будь ласка, проведіть операцію за кожним договором страхування окремо відповідно до отриманих рахунків та призначенням платежу в ньому.

Часті питання
В цьому розділі ми зібрали питання, що виникають у клієнтів найчастіше. Якщо ви не знайшли інформацію, яка вас цікавить, будь ласка, скористайтесь формою зворотного зв’язку. 
Часті питання

Не можу знайти квитанцію про оплату страхових послуг. Куди звернутись для отримання дублікату?

Квитанцію про сплату надає банк, за допомогою якого ви проводили розрахунок. Таким чином, для відновлення квитанції потрібно скористатися інтернет-банкінгом, мобільним застосунком банку або звернутися до служби підтримки банку.

Якщо я маю декілька полісів, чи можна сплатити все одним платежем?

Ні, кожен поліс потрібно сплачувати окремо за номером договору страхування або згідно рахунків, отриманих від спеціаліста страхової компанії.

Чи можна сплатити вартість полісу кількома платежами?

Так, але існують обмеження. Згідно із законом про фінансовий моніторинг під час оплати рахунків на суму понад 27 500 грн платнику потрібно пройти первинну ідентифікацію. Під час такого платежу дробити суму не дозволяється.

Оплата за моїм договором страхування онлайн пройшла успішно, але поліс на пошту не прийшов. Що робити?

Якщо ви не отримали поліс на електронну пошту, будь ласка, зверніться до контакт-центру ІНГО за номером 0 800 215 553 або безпосередньо до свого менеджера. Після ідентифікації в базі даних електронний поліс буде надано повторно у зручний для вас спосіб.