Що зручно робити у застосунку?

Застосунок INGO – це швидко та безпечно
- Швидка реєстрація за номером телефону та датою народження
- Вхід до застосунку за біометричними даними: Face ID або Touch ID – ми оберігаємо та захищаємо інформацію про вас
- Мапа клінік, які покриваються саме вашою страховкою
- Автоматизована рутина: нагадаємо про черговий платіж, запис до лікаря, заброньовані ліки в аптеці, ще й адресу підкажемо
- Можливість планувати витрати завчасно: графік платежів за страховки завжди під рукою
- Вигідні пропозиції від ІНГО та партнерів
Три кроки до комфортного страхового життя


Як завантажити застосунок?
Перейдіть в App Store або Google Play. Введіть у пошук INGO та натисність «Завантажити». Для реєстрації дійте за підказками в застосунку: введіть номер телефону та одноразовий код з SMS, що надійде вам на телефон, вкажіть свою дату народження. От і все!
Чи можна користуватися застосунком без страхового полісу ІНГО?
Так, ви можете зареєструватися в застусунку, навіть якщо не маєте чинної страховки в ІНГО.
Як записатися до лікаря?
Щоб записатися до лікаря, у розділі застосунку «Запис до лікаря» виберіть договір та пацієнта, який буде записуватися до лікаря. Це можете бути ви за вашим договором, або ваша дитина, яка має окремий договір. Виконуючи підказки на екрані, послідовно зазначте: пацієнта, який записується до лікаря, місто для пошуку лікаря, який саме запис – в клініці, вдома чи онлайн консультація, виберіть дату та час запису, вкажіть симптоми та додаткові побажання. Натисніть «Залишиті заявку» та очікуйте на підтвердження запису.
Як отримати технічну підтримку?
Якщо ви маєте будь які труднощі в процесі користування застосунком, ви можете:
- Зателефонувати нам безпосередньо з застосунку. Для цього скористайтеся іконкою з зображенням телефонної трубки, або відповідну кнопку «Зателефонувати».
- Скористатися чатом підтримки в застосунку.
- Зателефонувати в контакт-центр ІНГО: 0 800 215 553
Чи можна змінити мову інтерфейсу?
Мова застосунку за замовченням українська. В подальшому ми впровадимо розширення мовної підтримки.