Страховий випадок у страхуванні майна (житла)
Що робити якщо ваше житло та майно в ньому пошкоджено? Як правильно вчинити аби отримати страхове відшкодування?
Як зв’язатись з нами:
Поштою за адресою
01054, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, СК «ІНГО»
1. Інструкція, як діяти у разі настання страхового випадку
- Негайно як тільки стане відомо, але у будь-якому випадку не пізніше 2-ох календарних днів, сповістити СК ІНГО про настання страхового випадку у будь-який зручний спосіб з перелічених.
- Письмово оформити та направити страховику повідомлення про випадок протягом 3-ох робочих днів з моменту, коли страхувальник дізнався або повинен був дізнатися про настання обставин, які мають ознаки страхового випадку.
- В залежності від характеру події звернутися до компетентних органів для встановлення факту, причин та наслідків настання події (ДСНС, поліція, служба газу, ЖКК/ОСББ тощо)
- Надати в страхову компанію фото пошкоджень, необхідні документи для встановлення причин, характеру страхового випадку, визначення розміру шкоди - на електрону адресу cc@ingo.ua (у темі електронного листа обов'язково вкажіть номер вашої страхової справи, отриманий від контакт-центру при реєстрації страхового випадку по телефону).
- Зберігайте пошкоджене майно в тому ж стані, в якому воно було на момент події, до його огляду представником АТ «СК «ІНГО».
- Подати страховику заяву про виплату страхового відшкодування. Рішення щодо виплати страхового відшкодування приймайтесь страховиком протягом 30 календарних днів з дня надання Страхувальником останнього з необхідних документів, визначених умовами договору страхування.
2. Документи, необхідні для страхового відшкодування
- Письмове повідомлення про настання події
- Договір страхування
- Паспорт, ІПН страхувальника/вигодонабувача
- Правовстановлюючі документи, що підтверджують майновий інтерес страхувальника/вигодонабувача на застраховане майно
- Технічний паспорт на пошкоджене майно
- Фото пошкоджень
- Заява про виплату страхового відшкодування.
За вимогою страховика інші документи, необхідні в кожному конкретному випадку для підтвердження настання страхового випадку, встановлення його причин, розрахунку величини збитку, визначення винних осіб тощо.
1. «Пожежа»
При настанні Страхового випадку за ризиком «Пожежа» Страхувальник зобов’язаний надати наступні документи:
- акт про пожежу від компетентних органів ДСНС України;
- документ, який підтверджує прийняття і реєстрацію заяви, яка була внесена до Єдиного реєстру досудових розслідувань;
- копію постанови про закриття кримінального провадження (у разі її винесення);
- довідку про стан досудового розслідування на поточну дату (за додатковим запитом Страховика);
- технічний висновок спеціалістів по дослідженню пожеж ДПО (Державної пожежної охорони) України (за додатковим запитом страховика).
2. «Пошкодження димом»
При настанні страхового випадку за ризиком «Пошкодження димом»:
- акт про пожежу від компетентних органів ДСНС України.
3. «Вибух газу, що використовується для побутових потреб»
При настанні страхового випадку за ризиком «Вибух газу, що використовується для побутових потреб»:
- акт або довідку державної або комунальної служби, яка здійснює нагляд за умовами експлуатації газової мережі, про причини та розмір шкоди із зазначенням технічних дефектів, порушень норм експлуатації, винних осіб тощо.
4. «Удар блискавки», «Стихійні лиха»
При настанні страхового випадку за ризиками «Удар блискавки», «Стихійні лиха»:
- довідку з метеорологічних служб з описом природних явищ (їх характеру) на дату настання страхового випадку, причиною яких було знищення та/або пошкодження застрахованого майна.
5. «Падіння пілотованих літаючих об’єктів»
При настанні страхового випадку за ризиком «Падіння пілотованих літаючих об’єктів»:
- довідку від уповноваженого державного органу, що підтверджує факт аварії.
6. «Пошкодження технічною водою»
При настанні страхового випадку за ризиком «Пошкодження технічною водою»:
- акт/довідка спеціалізованих служб, що відповідають за обслуговування та/або здійснюють нагляд за використанням водопровідних та аналогічних систем із зазначенням причини виходу з ладу таких систем. Цей документ є обов’язковим та надається виключно у разі, якщо випадок стався з вини третьої особи.
7. «Крадіжка зі зломом, грабіж або розбій», «Протиправні дії третіх осіб»
При настанні страхового випадку за ризиками «Крадіжка зі зломом, грабіж або розбій», «Протиправні дії третіх осіб»:
- витяг з Єдиного державного реєстру досудових розслідувань;
- копію постанови про закриття кримінального провадження (в разі її винесення);
- довідка про стан досудового розслідування на поточну дату за додатковою вимогою страховика;
- довідку поліції або органу, що проводить слідство про перелік викраденого (пошкодженого) майна.
3. Що не варто робити?
- Ігнорувати необхідність зв’язатися з контакт-центром
- Позбавлятися пошкодженого майна
- Ремонтувати пошкоджене приміщення до моменту його огляду представником страхової компанії
- Сплачувати ремонтні послуги самостійно, не сповістивши контакт-центр