Інклюзивність та безбар’єрність в ІНГО

Доступне страхування для кожного: швидко, зрозуміло, без перешкод.

Про безбар’єрність в ІНГО

icon
Доступні відділення
В ІНГО вже облаштовано достатню кількість офісів, зручних для відвідування маломобільними клієнтами.
icon
Доступний сайт
Доступні налаштування сайту для вашого комфорту: розмір шрифту, кольорові схеми й керування зображеннями.
icon
Адаптивний інтерфейс
Сайт ІНГО автоматично підлаштовується під будь-який екран — від смартфона до великого монітора.
icon
Тактильна навігація
Тактильні смуги й таблички зі шрифтом Брайля для людей – безпечна орієнтація в просторі та швидкий пошук потрібних сервісних зон.
icon
Супровід та оформлення
Підтримка на всіх етапах страхування, від першого звернення до врегулювання: допомога з оформленням документів та повний консультаційний супровід.
icon
Професійна команда
Навчання з інклюзивного сервісу та необхідні навички дозволяють надавати страхові послуги кожному, без винятків, клієнту.
Що таке безбар’єрність і чому це важливо
Що таке безбар’єрність і чому це важливо

Безбар’єрність — це про рівні можливості, повагу та комфорт кожного клієнта і, звісно, фізичну та інформаційну доступність страхових послуг всім без виключень.

Саме тому ІНГО

  • інвестує в цифрові сервіси, щоб страхування було «у смартфоні»,
  • адаптує приміщення та бізнес-процеси до потреб маломобільних людей,
  • навчає команду емпатичній та зрозумілій комунікації,
  • постійно збирає зворотний зв’язок для невпинного розвитку та вдосконалення страхового сервісу.

Переваги ІНГО

icon
Досвід і надійність
Понад 30 років діяльності, фінансова стійкість та ефективне впровадження сучасних цифрових технологій
icon
Цифрова зручність
Поліси, консультації й сповіщення за кілька кліків у мобільному застосунку INGO
icon
Особистий супровід
Допомога на кожному етапі страхування: від вибору продукту і програми страхування до врегулювання страхової події
Часті питання
Ми зібрали відповіді на основні питання про безбар’єрність, що найчастіше виникають у клієнтів ІНГО
Часті питання

Чи всі відділення ІНГО обладнані пандусами?

Так, в ІНГО вже облаштовано достатню кількість офісів для зручного відвідування маломобільними клієнтами. За посиланням можна ознайомитися з картою офісів та інклюзивних відокремлених підрозділів ІНГО

https://ingo.ua/kontakti 

Мені складно читати дрібний текст. Як налаштувати сайт?

На сайті ingo.ua у верхньому меню є відповідний значок «Для людей з порушеннями зору». Натисніть його, щоб збільшити шрифт або змінити контрастність.

Чи можу я оформити поліс, не виходячи з дому?

Більшість страхових продуктів ІНГО можна оформити дистанційно: за участі менеджера ІНГО – для цього залиште заявку у формі на сайті або зателефонуйте у контакт-центр. За деякими продуктами страхування ви можете укласти договір страхування на сайті ingo.ua, наприклад Страхування житла – квартири або будинку, Автоцивілку, Зелену картку або туристичне страхування.