Інклюзивність та безбар’єрність в ІНГО
Про безбар’єрність в ІНГО
Безбар’єрність — це про рівні можливості, повагу та комфорт кожного клієнта і, звісно, фізичну та інформаційну доступність страхових послуг всім без виключень.
Саме тому ІНГО
- інвестує в цифрові сервіси, щоб страхування було «у смартфоні»,
- адаптує приміщення та бізнес-процеси до потреб маломобільних людей,
- навчає команду емпатичній та зрозумілій комунікації,
- постійно збирає зворотний зв’язок для невпинного розвитку та вдосконалення страхового сервісу.
Переваги ІНГО
Чи всі відділення ІНГО обладнані пандусами?
Так, в ІНГО вже облаштовано достатню кількість офісів для зручного відвідування маломобільними клієнтами. За посиланням можна ознайомитися з картою офісів та інклюзивних відокремлених підрозділів ІНГО
Мені складно читати дрібний текст. Як налаштувати сайт?
На сайті ingo.ua у верхньому меню є відповідний значок «Для людей з порушеннями зору». Натисніть його, щоб збільшити шрифт або змінити контрастність.
Чи можу я оформити поліс, не виходячи з дому?
Більшість страхових продуктів ІНГО можна оформити дистанційно: за участі менеджера ІНГО – для цього залиште заявку у формі на сайті або зателефонуйте у контакт-центр. За деякими продуктами страхування ви можете укласти договір страхування на сайті ingo.ua, наприклад Страхування житла – квартири або будинку, Автоцивілку, Зелену картку або туристичне страхування.