new-logo
Страховий випадок купуй онлайн
  • Про компанію
    • Про ІНГО
    • Звітність
    • Інформація про структурні підрозділи
    • Керівництво та наглядова рада
    • Кар`єра в ІНГО
    • ІНГО Життя
    • ...Більше інформації
  • Корпоративним клієнтам
    • Агробізнес
    • Страхування транспорту
    • Страхування об'єктів альтернативної енергетики
    • Корпоративне медичне страхування
    • Страхування комерційної нерухомості
    • ...Інше
  • Приватним клієнтам
    • ОСЦПВ (Автоцивілка)
    • КАСКО
    • Туристичне страхування
    • Медичне страхування
    • Короназахист+
    • Coronavirus_UA
    • ... дивитися всі продукти
  • Партнерам
    • Лізинговим компаніям
    • Банкам-партнерам
    • Страховим агентам
    • Онлайн-партнерам
    • ...Більше
  • Сервіси
    • Автоаукціон
    • Сплатити онлайн

 

menu-image
купуй онлайн
Увійти
Страховий випадок

БETA-ВЕРСІЯ

Назад
  1. Головна
  2. Страховий випадок
  3. Туристичне страхування

Туристичне страхування

Страховий випадок. Що робити ?


Інтереси застрахованої особи за кордоном від імені і за дорученням страхової компанії "ІНГО" захищають дві міжнародні асистуючі компанії:

Savitar Group і Balt Assistance (далі - сервісна служба).

Інформація про асистуючу компанію, яка обслуговує Вас під час поїздки, вказана в страховому полісі.

У разі настання випадку, що має ознаки страхового, застрахований (або особа, яка його супроводжує) повинен звернутися в сервісну службу в будь-який час доби за телефонами:



Savitar Group


Країна Телефон
Австрія/Austria + 43 1 229 71 77
Болгарія/Bulgaria + 359 2 491 73 41
Німеччина/Germany + 49 302 178 25 34
Греція/Greece + 30 231 132 00 52
Єгипет/Egypt + 20 10 937 756 77
+ 20 10 937 759 77
+ 20 10 937 773 11
+ 20 65 34 633 09
Ізраїль/Israel + 972 3 912 56 55
Іспанія/Spain + 34 91 18 77 699
Італія/Italy + 39 02 873 69 769
Кіпр/Cyprus + 357 24 03 00 50
Китай/China + 86 10 878 333 86
Польща/Poland + 48 22 490 6 999
Росія/Russia + 7 495 987 17 75
США/USA + 1 201 68 00 555
Таїланд/Thailand + 66 83 121 41 54
+ 66 20 26 12 60
Туреччина/Turkey + 90 212 705 53 25
+ 90 212 932 70 30
Чехія/Czech Republic + 420 22 625 97 76
Білорусь/Belarus + 375 25 712 46 39
Телефон call-центру в Києві: + 380 44 599 54 04
Skype: savitar044
Viber/ WhatsApp/ Telegram: SMS +38 067 443 74 30
24/7 e-mail: ukr@savitar-gr.com

Balt Assistance


Країна Телефон
Болгарія/ Bulgaria +359 554 811 92
+359 554 811 88
+359 554 811 80
Греція / Greece +30 231 220 50 25
Польща / Poland +48 22 188 12 99
Росія / Russia +7 495 134 00 35
Туреччина / Turkey +90 850 480 22 58
Телефон: +380 44 500 1400
SMS сервіс: +380 93 702 8555
Viber: + 38 (098) 071 45 72 (тільки для прийому повідомлень)
Skype: baltassistans
e-mail: claim@calltravel.eu
При зверненні повідомте, будь ласка, наступну інформацію:
  • прізвище ім'я;
  • дата народження застрахованої особи;
  • назва страхової компанії, номер страхового поліса, період його дії;
  • опис проблеми обставини, скарги, характер необхідної медичної та іншої допомоги;
  • контактні телефони - мобільні та стаціонарні;
  • точне місцезнаходження - назва готелю, адреса, номер кімнати.

Надалі застрахованій особі необхідно чітко слідувати рекомендацій сервісної служби.

Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Контакт-центром або ситуація вимагає негайного прийняття рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, Ви можете самостійно оплатити лікування. При цьому обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхового випадку та суму понесених Вами витрат. АСК «ІНГО Україна» відшкодує Вам всі документально підтверджені витрати після Вашого повернення з подорожі.

 

Заява та документи, зазначені вище, повинні бути надані в АСК «ІНГО Україна» не пізніше, ніж протягом 15 (п'ятнадцяти) днів з дати повернення Страхувальника / Застрахованої особи до місця постійного проживання з поїздки, під час якої стався страховий випадок.

 

 

Необхідні документи для отримання відшкодування (загальні):
  • копія паспорта громадянина України;

  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду платника податку;

  • копія закордонного паспорта з відміткою прикордонних служб про перетин кордону;

  • заяву на відшкодування понесених витрат із зазначенням дати і номера звернення до Контакт-центр, якщо таке мало місце;

  • копію договору страхування / поліса / картки застрахованої особи.

Заява на відшкодування зазнаних витрат
Документи при настанні страхової події за медичними видатками
До страхової компанії необхідно надати:
  • оригінали рахунків на бланках медичних установ із зазначенням імені пацієнта, дати звернення, діагнозу і переліку медичних послуг;
  • чеки, що підтверджують факт оплати рахунку;
  • рецепти на медикаменти, призначені лікарем, з товарними і касовими чеками;
  • оплачені рахунки за дзвінки в сервісний центр із зазначенням дати дзвінка, номерів абонентів і тривалості розмови;
  • документи, що підтверджують витрати на посмертну репатріацію.
Документи в разі смерті, настанні тимчасової втрати працездатності, отриманні інвалідності
До страхової компанії необхідно надати:
        • довідку з медичного закладу (травмпункту) про первинне звернення за медичною допомогою;
        • історію хвороби (якщо лікування надавалося в умовах стаціонару);
        • амбулаторну карту (якщо допомога надавалася амбулаторно);
        • виписку з МСЕК (медико-соціальної експертизи) про призначення групи інвалідності (для неповнолітніх застрахованих осіб - оригінал або копію висновку ЛКК (лікарсько консультаційної комісії) про встановлення інвалідності);
        • оригінал довідки про відсутність (наявність) у крові Застрахованої особи речовин токсичного, наркотичного походження і / або алкоголю на момент настання страхового випадку.

Додатково, у разі смерті застрахованої особи, Вигодонабувач (спадкоємець) надає:

        • нотаріально завірену копію свідоцтва про смерть Застрахованої особи;
        • копію свідоцтва про право на спадщину, в яке включена страхова виплата за умови, якщо Страхувальник за погодженням із Застрахованою особою не призначив Вигодонабувача.
Документи в разі нанесення шкоди майну, життю і здоров'ю третіх осіб
До страхової компанії необхідно надати:
    • копію або оригінал майнової претензії від третіх осіб, яким завдано збитків в результаті дій або бездіяльності Застрахованої особи;
    • копію або оригінал рішення суду та матеріалів справи за позовом третьої особи.
Додатково, у разі нанесення шкоди здоров'ю третіх осіб:
      • документи лікувально-профілактичних підприємств, що підтверджують факт заподіяння шкоди життю та здоров'ю третіх осіб;
      • виписку з історії хвороби третьої особи, хвороба якого стала наслідком страхового випадку;
      • документи, що підтверджують ступінь шкоди, яка завдана третій особі, а саме свідоцтво про смерть, довідка МСЕК про інвалідність, лист непрацездатності;
      • оригінал довідки про відсутність (наявність) у крові Застрахованої особи речовин токсичного, наркотичного походження і алкоголю на момент настання страхового випадку.
Додатково, у разі виконання рішення про адміністративне видворення Застрахованої особи за межі України:
      • оригінал або нотаріально завірена копія рішення суду про видворення за межі України;
      • оригінали та завірені копії проїзних документів (квитків) або оригінали та завірені копії оплачених рахунків за проїзні документи.
Документи в разі повної загибелі або часткового пошкодження, крадіжки або пропажі багажу
До страхової компанії необхідно надати:
  • документи, що підтверджують факт настання страхового випадку (акти експертизи, аварійні сертифікати, заява Страхувальника в органи внутрішніх справ або аналогічні органи з відміткою про прийняття заяви, довідка про порушення кримінальної справи (в разі крадіжки, протиправних дій третіх осіб, довідка ДАІ / поліції з відміткою , що в результаті ДТП мало місце пошкодження багажу);
  • рахунки на ремонт або відновлення багажу;
  • чеки, квитанції, іншу технічну документацію по вартості пошкоджених або втрачених речей, в тому числі висновки Торгово-промислової палати про вартість аналога або документи від фірми - постачальника. У разі відсутності останніх, Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування.
Документи в разі вимушеної відміни поїздки
До страхової компанії необхідно надати:
    • оригінал договору з надання туристичних послуг, а також документи, що підтверджують оплату поїздки (квитанцію прибуткового касового ордера і / або касовий чек тощо);
    • документи, що підтверджують повернення туроператором Застрахованій особі частини суми грошових коштів на підставі договору про надання туристичних послуг (калькуляція повернення і видатковий касовий ордер);
    • документи, що підтверджують збитки Застрахованої особи, понесені в результаті застосованих штрафних санкцій, встановлених за скасування поїздки в договорі про надання туристичних послуг;
    • документи транспортної компанії, консульства, готелю та інших організацій, послугами яких Застрахована особа скористалася або могло скористатися для організації поїздки за кордон, що підтверджують наявність реальних збитків туроператора, які він не може відшкодувати Застрахованій особі відповідно до умов цих договорів з транспортною компанією, консульством, готелями та іншими підрядниками і субпідрядниками, які надають туристичні та супутні послуги, згідно договору про надання туристич ських послуг;
документи і відомості, необхідні для встановлення характеру страхового випадку, а саме:
    • в разі неможливості здійснити поїздку внаслідок хвороби, травми або смерті Застрахованої особи або його близьких родичів - довідка медичної установи (стаціонару), нотаріально завірена копія свідоцтва про смерть, документи, що підтверджують родинний зв'язок Застрахованої особи та близького родича;
    • в разі неможливості здійснити поїздку внаслідок пошкодження або знищення майна, що належить Застрахованій особі - протоколи відповідних адміністративних служб, що підтверджують факт нанесення відповідного шкоди;
    • в разі неможливості здійснити поїздку внаслідок розгляду судового заборони - завірена суддею порядок і / або постанову суду;
    • в разі неможливості здійснити поїздку внаслідок виклику в військомат - повістка, завірена у військкоматі;
    • в разі відмови в отриманні дозволу на перетин кордону іноземної держави - офіційний письмову відмову консульської служби з фіксацією дати і оригінал закордонного паспорта зі штампом про відмову у видачі дозволу
агенти
перестрахування
ІНГО. Усі права захищені.
Про компанію
  • Про ІНГО
  • Звітність
  • Інформація про структурні підрозділи
  • Керівництво та наглядова рада
  • Кар`єра в ІНГО
  • ІНГО Життя
  • ...Більше інформації
Приватним клієнтам
  • ОСЦПВ (Автоцивілка)
  • КАСКО
  • Туристичне страхування
  • Медичне страхування
  • Короназахист+
  • Coronavirus_UA
  • ... дивитися всі продукти
Корпоративним клієнтам
  • Страхування майна підприємств
  • Медичне страхування персоналу
  • Страхування корпоративних парків
  • Страхування кібер ризиків
  • ... дивитися всі продукти
    Контакти
    • Оплата та доставка
    • Зворотній зв'язок
    • Карта офісів
cc@ingo.ua 0 800 215 553 Facebook YouTube LinkedIn Instagram
ІНГО. Усі права захищені.

Надіслати заявку




Надіслати заявку




Зворотний дзвінок



Повернутися на головну
Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%