БETA-ВЕРСІЯ

Назад

Нещасний випадок

Страховий випадок. Що робити ?
При настанні страхового випадку необхідно:
  1. Сповістити АСК «ІНГО Україна» про страховий випадок, не пізніше 10 робочих днів після настання страхової події, за одним з номерів телефонів:

    0 800 305 553

    044 391 5486

    044 354 0131

    044 364 90 70

    • Подати письмову заяву на страхову виплату та необхідний пакет документів. Перелік документів для отримання страхового відшкодування в залежності від виду страхової події викладений нижче.
    • Примітка: Відповідно до умов чинного договору страхування та правил страхування від нещасного випадку, Страховик залишає за собою право вносити зміни і доповнення в перелік доданих до заяви документів у кожному конкретному випадку.
  2. Пакет документів потрібно надати страховику, але не пізніше ніж через 15 (п'ятнадцять) робочих днів, на адресу:

    01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33,

    1-й поверх АСК «ІНГО Україна»

    Управління аналізу та обліку страхових відшкодувань з особистих видів страхування.

  3. Інші документи, що були запитані після отримання заяви, можна відправити листом у вигляді фотокопій на електронну адресу:

    vdoroshenko@ingo.ua.

    Обов’язково вкажіть тему листа:

    «Документи до заяви ПІБ (застрахованої особи), договір № (1111)».

  4. Консультацію щодо переліку документів на відшкодування та стосовно розгляду заяви Ви можете отримати у Начальника відділу медико-економічної експертизи страхових відшкодувань, Валентини Павлівни Дорошенко:

    з пн-чт 9.00-18.00, пт 9.00-16.45

    за номером телефону 044 490 27 46 (внутрішній 1644)

    або направити запит на електронну адресу: vdoroshenko@ingo.ua.

     

  5. Термін здійснення виплати - до 21 (двадцяти одного) робочого дня від дати отримання повного пакету документів.

  6. Про можливість отримання виплати безготівковим переказом на банківську картку Ви будете сповіщені смс-повідомленням.

     

Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%