- Сповістити АТ СК «ІНГО» про страховий випадок не пізніше, ніж протягом 10 робочих днів після настання страхової події за одним з номерів телефонів:
0 800 215 553
044 354 01 31
- Подати письмову заяву на страхову виплату та необхідний пакет документів. Перелік документів для отримання страхового відшкодування в залежності від виду страхової події викладений нижче.
- Примітка: Відповідно до умов чинного договору страхування та правил страхування від нещасного випадку, Страховик залишає за собою право вносити зміни і доповнення в перелік доданих до заяви документів у кожному конкретному випадку.
Пакет документів потрібно надати страховику, але не пізніше ніж через 15 (п'ятнадцять) робочих днів, на адресу:
01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33,
1-й поверх АТ СК «ІНГО»
Управління врегулювання збитків з особистого страхування.
Інші документи, що були запитані після отримання заяви, можна відправити листом у вигляді фотокопій на електронну адресу:
ostopina@ingo.ua або vdoroshenko@ingo.ua
Обов’язково вкажіть тему листа:
«Документи до заяви ПІБ (застрахованої особи), договір № (1111)».
Консультацію щодо переліку документів на відшкодування і щодо розгляду заяви можна отримати
у провідного спеціаліста Відділу медико-економічної експертизи Стьопіної Олени Олександрівни з пн-чт 8.30-17.30, пт. 8.30-16.15 тел. 044 490 27 46 (вн. 11-89) email: ostopina@ingo.ua
або
у начальника Відділу медико-економічної експертизи Дорошенко Валентини Павлівни з пн-чт 8.00-17.00, пт. 8.00-15.45 email: vdoroshenko@ingo.ua
Термін здійснення виплати - до 21 (двадцяти одного) робочого дня від дати отримання повного пакету документів.
Про можливість отримання виплати безготівковим переказом на банківську картку Ви будете сповіщені смс-повідомленням.
БETA-ВЕРСІЯ
Назад
При настанні страхового випадку необхідно: