Страховий випадок
за полісом КАСКО

Що робити:
  1. У разі ДТП увімкнути аварійну сигналізацію та встановити знак аварійної зупинки. При наявності постраждалих осіб вжити заходів щодо надання невідкладної допомоги постраждалим та викликати бригаду швидкої медичної допомоги.

  2. Негайно, перебуваючи на місці події, сповістити Контакт-центр СК «ІНГО» за телефоном:


    +38 044 490 27 47
    +38 050 119 01 47
    +38 067 246 80 07

  3. Діяти відповідно до інструкцій, отриманими від оператора.
  4. Викликати на місце події представників Національної поліції України для фіксації обставин події (крім випадків, коли відповідно до умов договору страхування, виклик поліції не є обов’язковим) або заповнити Європротокол.
  5. На місці події вам потрібно: 

    • - зробити фото матеріалів оформлених працівниками поліції (у разі виклику)
    • - зробити фото місця події з фіксацією розташування та пошкоджень автомобілів-учасників (за рекомендацією оператора КЦ)
    • - дочекатись приїзду Аварійного комісару СК «ІНГО» (у разі його направлення оператором)
  6. Протягом 3-х робочих днів надати документи до СК «ІНГО» для врегулювання страхового випадку.

ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ ПО КАСКО:

  • Договір страхування
  • Посвідчення водія (тимчасовий талон)
  • Свідоцтво про реєстрацію ТЗ
  • Паспорт та ідентифікаційний код Страхувальника;

Клієнти, застраховані по КАСКО, можуть подати необхідні документи безпосередньо на партнерських СТО за процедурою віддаленого врегулювання (отримати інформацію та направлення на партнера можна у оператора КЦ).

Додаткову консультацію щодо процедури можна отримати в Контакт-центрі за телефоном 044-490-27-47

Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%