Компанія АТ «СК «ІНГО» оголошує відкритий конкурс на вибір маркетингового партнера – агентства повного циклу для комплексного супроводу рекламних кампаній та реалізації маркетингової стратегії терміном на 1 рік.

Замовник АТ «СК «ІНГО» має 30-річний досвід роботи на страховому ринку. Компанія входить до групи найбільших страховиків України за сумами виплат страхових відшкодувань, обсягом премій та величиною власних активів. 

До участі в тендері запрошуються компанії – юридичні особи або фізичні особи-підприємці , які надають послуги у проведенні омніканальних рекламних кампаній включно з налаштуванням реклами в Google Ads, Facebook Ads, Programmatic – платформах, Telegram, Tik-tok, Telegram, ООН (Out Of Home) та ін.

Обов'язковими умовами є:

  1. Високий рейтинг потенційного виконавця за оцінками IAB Україна та Всеукраїнської рекламної коаліції
  2. Наявність статусу Google Partner Premium
  3. Наявність статусу Meta Business Partner або сертифікатів штатних працівників Facebook Blueprint
  4. Наявність успішних кейсів у сфері страхування
  5. Згода надати доступ для відслідковування рекламних компаній в режимі онлайн, що автоматично передбачає надання доступу до рекламних профілів в Google Ads, Fecebook Ads та Programmatic – платформ  
  6. Згода на те, щоб Замовник безкоштовно вносив правки в уже запущені рекламні кампанії
  7. У разі перемоги у тендері компанія-підрядник надає згоду не брати участь у тендерах та не надавати послуги компаніям, які є конкурентами Замовника на строк дії договору
  8. Учасник тендеру не має клієнтів із рф, а якщо компанія є частиною міжнародного холдингу, то цей холдинг теж не має представництва в рф

Перелік напрямків роботи передбачає:  

  • комплексний супровід рекламних кампаній
  • реалізацію маркетингової стратегії терміном на 1 рік.

Завдання, що стоятимуть перед підрядником:

  • Проведення омніканальних рекламних кампаній для стимулювання клієнтів обирати страхування від АТ «СК «ІНГО»  
  • Популяризація придбання страхових полісів онлайн
  • Знайомство клієнтів з новими послугами, акційними пропозиціями
  • Реклама нових продуктів, акційних пропозицій
  • Популяризація та покращення впізнаваності бренду
  • Реалізація інших ad-hoc – задач

Загальні терміни співпраці - 2024-2025 рр.

Просимо зацікавлених кандидатів надсилати тендерні пропозиції у формі презентацій, які міститимуть:

1.Юридичну інформацію

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб станом на дату укладення Договору;
  • Копія Свідоцтва платника податку;
  • Копія ліцензії на окремі види діяльності;
  • Копія Статуту або витяг зі Статуту (перша, остання сторінки та сторінки із зазначенням повноважень керівних органів Компанії-Підрядника);
  • Довіреність (положення, наказ тощо), яким надано право підпису Договору

2.Презентацію компанії/кейси/клієнти

3.Презентація команди, яку Учасник готовий виділити на постійній основі для вирішення маркетингових задач Замовника упродовж 2024-2025 року

4.Цінова пропозиція, з інформацією про перелік послуг та агенську комісію  

5.Інформацію у формі відповідей на наступні питання (без яких тендерна заявка не розглядається):

  • Надати посилання про статус агентства як Google Partner Premium
  • Надати посилання на Google Ads - сертифікати (skillshop ) штатних PPC – фахівців. Сертифікати мають бути дійсними на дату закінчення тендеру.  
  • Надати посилання на сертифікати команди
  1. Сертифікація з контекстно-медійної мережі Google Ads
  2. Сертифікація по оцінці ефективності оголошень в Google Ads
  3. Сертифікація з торгових кампаній
  4. Сертифікація Google Ads з проведення відеокампаній  
  5. Сертифікація Google Ads з пошукових кампаній  
  6. Сертифікація Google Ads з проведення кампаній для додатків  
  7. Сертифікація по креативам Google Ads  
  8. Сертифікація з Google Analytics
  9. Сертифікація зі збільшення об’єму офлайн-продажів
  • Статус агентства, як Meta Business Partner або сертифікати штатних працівників Facebook Blueprint. Надати посилання  
  • Чи є у вас нагороди на українських або міжнародних фестивалях за останні 2 роки?  
  • Наявність успішних кейсів у сфері страхування.
  • Чи даєте ви згоду на те, щоб Замовник мав змогу відслідковувати рекламні кампанії у режимі онлайн, що автоматично передбачає надання доступу до рекламних профілів в Google Ads, Fecebook Ads та Programmatic – платформ та ін?
  • Чи погоджуєтесь ви з тим, що Замовник має право безкоштовно вносити правки в уже запущені рекламні кампанії, робити перерозподіл бюджетів, там де це технічно можливо, у тому числі повністю зупиняти рекламну кампанію та повертати не витрачений бюджет?
  • У разі перемоги у тендері чи даєте ви згоду не брати участь у тендерах та не надавати послуги компаніям, які є конкурентами Замовника на строк дії договору?
  • З якими телеканалами, радіостанціями, мережами ООН ви співпрацюєте та маєте діючі договори?

Строк дії тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції мають бути дійсними не менше 3-х місяців з моменту подачі Тендерної пропозиції Учасником Тендеру.  

Роз'яснення у разі потреби Претендент може отримати: З організаційних та технічних питань проведення тендеру звертатися до керівника Управління маркетингу, Лимар М.В email: mlymar@ingo.ua

Спосіб, місце, дата та час подання тендерної пропозиції.  

Оригінал тендерної пропозиції надсилається організатору тендеру поштою або кур'єром.  

Поштова адреса для надсилання документів: Україна, 01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33 «АТ «СК ІНГО», Артемова Людміла, «НЕ ВІДКРИВАТИ! Тендерна пропозиція  маркетингового партнера – агентства повного циклу для комплексного супроводу рекламних кампаній та реалізації маркетингової стратегії».

Тендерна пропозиція у формі електронного документа (формат .PDF) дублюється на поштову скриньку:

e-tender@ingo.ua, що підтверджує відповідність компанії, вимогам, зазначеним вище. В темі листа зазначайте тему тендеру та назву компанії

Кінцева дата та час подання пропозиції – 22 лютого 2024 року, 18:00

Будемо вдячні за участь Вашої компанії у цьому конкурсі комерційних пропозицій!