БETA-ВЕРСІЯ

Назад

Страхування життя

Страховий випадок. Що робити ?
При настанні страхового випадку необхідно:
  1. Звернутися в АСК «ІНГО Україна Життя» будь-яким доступним способом (по телефону, електронною поштою).

  2. Повідомлення має містити такі дані:

    • № договору;

    • ПІБ застрахованої особи;

    • Дату страхової події;

    • Попередній діагноз;

    • Контактні дані (телефон, поштова адреса, електронна адреса).

  3. Корпоративним клієнтам необхідно зв'язатися з куратором договору або з кол-центром за номерами телефонів:

    +38 044 364 90 70

    +38 044 354 01 31

    0 (800) 305 553

  4. Необхідно надати в АСК «ІНГО Україна Життя» заповнену заяву на страхову виплату з додатком необхідних документів.

     

     

Перелік необхідних документів при настанні страхової події за програмами страхування життя:
  • Заява на отримання страхової виплати з докладним описом обставин страхового випадку і зазначенням способу отримання страхової виплати (через касу страховика або шляхом перерахування на банківський рахунок із зазначенням банківських реквізитів);
  • Акт про нещасний випадок на виробництві (форма Н1), якщо нещасний випадок стався під час виконання Застрахованою особою службових обов'язків;
  • Оригінал довідки відповідного органу МВС, МНС, пожежної інспекції, роз'яснює обставини події (у випадку необхідності);
  • Копію документа (паспорта), що посвідчує особу одержувача страхової виплати (перший, другий розворот і розворот з реєстрацією за місцем прописки (проживання);
  • Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду особи, яка отримує страхову виплату.
При настанні страхового випадку, пов'язаного зі смертю застрахованої особи:
  • оригінал свідоцтва про смерть застрахованої особи або його копія, завірена нотаріально або органом, який видав свідоцтво;
  • копію медичного висновку про причину смерті;
  • довідку медичного закладу про наявність чи відсутність алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння застрахованої особи на момент настання страхового випадку (за необхідністю);
  • копію рішення суду або постанови про порушення / закриття кримінальної справи (за необхідністю);
  • свідоцтво про право на спадщину, в яке включена страхова виплата (у випадку, якщо не був призначений вигодонабувач).

 

 

При настанні страхового випадку, пов'язаного з настанням інвалідності:
  • оригінал або копію, завірену нотаріально, довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності; для неповнолітнього Застрахованої особи - оригінал або копію ЛКК про інвалідність;
  • копію виписки з історії хвороби застрахованої особи;
  • довідку медичного закладу про наявність чи відсутність алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння Застрахованої особи на момент настання страхового випадку (за необхідністю).;
При настанні страхового випадку, пов'язаного з тимчасовою втратою працездатності:
  • копію виписки з історії хвороби застрахованої особи та / або виписку з амбулаторної картки та / або інші медичні довідки, що роз'яснюють діагноз;
  • копії закритих листків тимчасової непрацездатності, завірені відділом кадрів з печаткою за місцем роботи застрахованої особи;
  • довідку медичного закладу про наявність чи відсутність алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння Застрахованої особи на момент страхового випадку (за необхідністю).).
При настанні страхового випадку, пов'язаного з встановленням Застрахованій особі діагнозу критичного захворювання:
  • копію виписки з історії хвороби застрахованої особи;
  • документи медичного закладу, що підтверджують перенесення застрахованою особою операції або захворювання, що має ознаки страхового випадку. У документах повинен бути зазначений діагноз, підтверджений загальноприйнятими в медичній практиці лікування або діагностики відповідного захворювання лабораторними, клінічними, гістологічними, радіологічними дослідженнями.
При настанні страхового випадку, пов'язаного з дожиттям застрахованого особи

При настанні страхового випадку, пов'язаного з дожиттям застрахованого особи до дати закінчення терміну страхування або до віку зазначеного в договорі страхування необхідно особисто з'явитися до Страховика або надати можливість представнику Страховика засвідчити даний факт.

 

Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%