БETA-ВЕРСІЯ

Назад

Covid19

Страховий випадок. Що робити ?
При настанні події, що має ознаки страхового випадку, необхідно:
  1. Повідомити в СК «ІНГО» про випадок протягом 60 днів з моменту його настання шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу:

    covid@ingo.ua із зазначенням в темі листа: П.І.Б. Застрахованої особи і номера договору страхування (формат 2222222222.20), а в темі листа: КОВІД-19.

    Повідомлення буде прийнято автоматично.

Увага!


Виписка з медичної карти повинна бути оформлена за затвердженою формою медичної документації (027-о), містити штамп медичної установи, бути завіреною підписом і печаткою лікуючого лікаря, а також підписом уповноваженої особи та круглою печаткою медичної установи.


Результат тесту повинен бути завірений установою, яка його проводила (підпис, печатка)

Вказаний перелік документів для отримання страхового відшкодування необхідно надіслати протягом найближчого часу, але не пізніше, ніж через 60 днів після закінчення дії Договору, за адресою
  • 01054, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33, СК «ІНГО», Управління врегулювання збитків з особистого страхування (6 поверх).
  • При відправці за допомогою «Нової пошти» необхідно вказати, що одержувачем є юридична особа, код ЄДРПОУ 16285602, тел .: 044 490-27-44. Оплата доставки документів за рахунок застрахованої особи.
  • За консультацією, що стосується збору документів на відшкодування, можна звернутися в контакт-центр АТ СК «ІНГО» за телефонами, вказаними у пам'ятці застрахованої особи
  • За отриманням додаткової інформації, що стосується розгляду заяви, можна звернутися в пн-чт 9.00-18.00, пт 9.00-16.45 за телефоном 044 490 27 46 (внутр.1189)
  • Виплата здійснюється у термін до 15 банківських днів з дати отримання повного пакету документів.
  • Про перерахування коштів Ви будете сповіщені смс-повідомленням.
Заказать обратный звонок

Спасибо. %ERR%
Очень скоро мы перезвоним Вам
на номер %phone%