У третьому кварталі поточного року страхова компанія «ІНГО» продовжила стабільно надавати послуги медичного страхування, підтримуючи високий рівень обслуговування. Загалом за цей період для застрахованих осіб було надано медичних послуг на суму понад 101 млн грн.

Згідно з інформацією, наданою департаментом особистих видів страхування, традиційно влітку спостерігається зниження кількості звернень, але цього року відзначилося лише незначним зменшенням на приблизно 7% порівняно із стандартним рівнем. Щомісяця протягом третього кварталу спеціалісти контакт-центру «ІНГО» обробляли велику кількість звернень, а саме 17-18 тисяч. І варто відзначити, що фахівцям вдалося досягти надзвичайно високого рівня ефективності, приймаючи 85% всіх вхідних дзвінків протягом перших 20 секунд.

Найбільшу популярність серед застрахованих мали послуги медичних консультацій та придбання медикаментів, кількість яких становила 5-6 тисяч щомісяця. Також великим попитом користувалися діагностичні послуги, які були надані в кількості понад 2 тисяч щомісяця.

Додатково слід зауважити, що понад 26 млн грн було сплачено за підтвердженими заявками на відшкодування випадків, що сталися через нещасні випадки. Всі заявки були оплачені вчасно та у повному обсязі, демонструючи надійність та стабільність страхової компанії «ІНГО».

icon
Підписуйся на новини
щоб бути в курсі спеціальних пропозицій та всього найцікавішого!