Страховий випадок за полісом Зелена картка

Як зв’язатись з нами:
Icon

Важливо

Зателефонуйте до контакт-центру ІНГО безпосередньо з місця події

1. Інструкція, як діяти у разі настання страхового випадку

Система «Зелена картка» працює у всіх європейських країнах, але в кожній діють власні національні закони. Аби не мати ускладнень у разі ДТП, наполегливо радимо дотримуватися наших рекомендацій: 

  1. Допоможіть постраждалим  

Якщо в ДТП є постраждалі, в першу чергу надайте їм необхідну первинну допомогу та зверніться до медиків

  1. Сповістіть нас про випадок

Незалежно від того, хто є винуватцем ДТП, якомога швидше повідомте про ДТП страхову компанію. 

  1. Викличте поліцію

Викликайте поліцію та не залишайте місце пригоди до її прибуття.

Якщо учасниками ДТП є лише 2 транспортних засоби, обидва водія згодні з обставинами пригоди, немає постраждалих людей, а пошкодження автомобілів не є значними, поліцію можна не викликати, а ДТП оформити за допомогою Європротоколу. Не змінюйте положення автомобілі до моменту фіксації пригоди

  1. Підписуйте лише зрозумілі документи

Не підписувати жодних документів, зміст яких вам незрозумілий. Якщо цього не уникнути, зазначте в документі українською мовою, що не розумієте змісту та мови, якою він складений.

  1. Зробіть фото авто

Сфотографувати місце пригоди, пошкодження всіх транспортних засобів та іншого майна, увімкнувши дані геолокації на смартфоні або зробивши відеозапис з місця ДТП.

  1. Отримайте дані учасників

Занотуйте персональні дані інших учасників ДТП, а саме:  

ім'я та прізвище водія, серію та номер водійського посвідчення, контактний телефон, назву страхової компанії та номер полісу. За наявності свідків, -  їхні дані та контакти.

  1. Сфотографуйте документи

Сфотографуйте всі документи, які були оформлені на місці ДТП (довідка поліції, Європротокол, тощо).

  1. Передайте екземпляр свого полісу поліції або постраждалому
  • Якщо на вашу думку, ви є винуватцем ДТП, надайте поліції або іншому учасникові пригоди свій 2-й екземпляр полісу «Зелена картка».
  • Якщо на вашу думку ви є потерпілим, наполягайте, щоб винуватець ДТП надав вам копію свого договору страхування (або інформацію про нього) та повідомив свого страховика про подію з місця ДТП по телефону.
2. Документи, що необхідні для врегулювання події
  1. Пояснення про обставини ДТП (цей бланк необхідно роздрукувати, заповнити, поставити підпис, дату та його фото/сканкопію направити нам)
  1. Копія Свідоцтва про реєстрацію T3
  2. Копія Посвідчення водія/тимчасового реєстраційного талону на право керування
  3. Копія схеми ДТП, пояснень, адмін.протоколу
  4. Європротокол (якщо ДТП було оформлено без участі поліції)
  5. Постанова суду, завірена мокрою печаткою (за погодженням)

Як подати?

Підготуйте необхідні документи та надішліть їх на електрону адресу cc@ingo.ua (у темі електронного листа ОБОВ'ЯЗКОВО вкажіть номер вашої страхової справи, отриманий від контакт-центру при реєстрації страхового випадку по телефону). 
Також документи можна подати через форму «Форма звернення на відшкодування» (нижче). При цьому, обов’язково вказуйте коректну адресу своєї електронної пошти для можливості зворотної комунікації від ІНГО.

4. Що не варто робити?
  • Залишати місце ДТП без консультацій контакт-центру страховика (якщо постраждало тільки майно). Ігнорувати необхідність зв’язатися з контакт-центром
  • Не погоджувати свої дії з контакт-центром ІНГО
  • Ремонтувати пошкоджений транспортний засіб до моменту його огляду представником ІНГО
  • Давати будь-кому, крім працівників поліції, копії вашого договору міжнародного страхування «Зелена картка», щоб не стати жертвою шахраїв.

Виплата страхового відшкодування здійснюється страховиком протягом 15 днів зі дня узгодження розміру цього відшкодування при наявності всіх необхідних документів, але не пізніше 90 днів після отримання відповідної заяви