Автострахування

 У разі настання ДТП необхідно:

1. Сповістити про настання ДТП протягом 1 години в межах населеного пункту та 6-ти годин за його межами в контакт-центр АСК «ІНГО Україна» за тел.:

+ 38 044 490 27 47

+ 38 050 119 01 47

+ 38 067 246 80 07

2. Викликати Національну поліцію України (НПУ), окрім випадків, коли згідно з умовами договору страхування виклик НПУ не є обов'язковим.

На місці ДТП Ви заповнюєте:

  • Повідомлення про настання страхового випадку.

Аварійний комісар оформлює:

  • Акт огляду місця ДТП;
  • Акт огляду з зазначенням пошкоджень застрахованого транспортного засобу (ТЗ);
  • Схему ДТП;
  • Комплект фотографій місця ДТП;
  • Комплект фотографій автомобілів учасників ДТП;
  • Комплект документів учасників ДТП.

Співробітник НПУ заповнює:

  • Первинну довідку НПУ про ДТП (обов'язково);
  • Протокол про адміністративне порушення (за наявності вини Страхувальника);
  • Схему ДТП;
  • Протокол огляду автомобілів з описом їхніх ушкоджень, поясненнями учасників ДТП і свідків.

Увага!

Аварійний комісар – це Ваш помічник. Він допоможе Вам правильно оформити документи, проконтролює хід оформлення дорожньо-транспортної пригоди та надасть консультацію щодо Ваших подальших дій.

У разі неможливості оформлення Повідомлення про настання страхового випадку на місці ДТП Ви повинні письмово повідомити про нього ПрАТ «АСК «ІНГО Україна» протягом 3-х робочих днів за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33;

тел.: +38 044 490 27 47; +38 050 119 01 47 або +38 067 246 80 07

Ознайомтеся, будь ласка, з переліком документів*, які необхідно надати Страховику для отримання страхового відшкодування:

  • Письмове повідомлення про настання страхового випадку;
  • Поліс (договір страхування);
  • Свідоцтво про реєстрацію ТЗ;
  • Посвідчення водія;
  • Паспорт Страхувальника;
  • Ідентифікаційний код Страхувальника;
  • Первинну довідку НПУ про ДТП;
  • Розгорнуту довідку НПУ Ф-2 із зазначенням причин та обставин ДТП;
  • Довідку РВВС (при протиправних діях третіх осіб);
  • Довідку РВВС про порушення кримінальної справи (у разі угону);
  • Довідку РВВС про призупинення кримінальної справи (у разі угону);
  • Довідку Гідрометеорологічного центру (стихійне лихо);
  • Рахунок СТО;
  • Лист Банка-Вигодонабувача про порядок здійснення страхового відшкодування (якщо ТЗ знаходиться під заставою у банку);
  • Заява на виплату страхового відшкодування.

* Перелік документів може бути розширено залежно від обставин страхового випадку.

Термін подання всіх вищезазначених документів становить не більше 90 днів з моменту настання страхового випадку.

Розгляд страхової справи починається з моменту надходження повного пакета Документів (перелік яких зазначено вище) і становить не більше 15 робочих днів. Виплата страхового відшкодування здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту визнання випадку страховим (якщо інше не передбачено договором страхування).

З усіх питань щодо стану розгляду Вашої страхової справи просимо звертатися за телефонами: +38 044 490 27 47; +38 050 119 01 47 або +38 067 246 80 07.

Повідомлення про аварію


Для потерпілих від клієнтів по ОСЦПВ АСК "ІНГО Україна" в м.Київ, після реєстрації страхового випадку в Контакт-центрі АСК "ІНГО Україна" (є номер звернення), можлива подача письмового повідомлення і документів на СТО-партнери з віддаленого врегулювання:

  • СТО "Савтосервіс"

Київ, вул. Максима Залізняка, 2А (м. Академмістечко - м. Святошин)
відповідальна особа - Кутишенко Валерій
+38 050-330-99-39
http://savtoservice.kiev.ua/

  • СТО "Автодом"

Київ, вул. Електриків, 10 (Поділ)
відповідальна особа - Сирак Сергій
+38 044-587-90-92
+ 38 063-233-07-71
http://autodom.kiev.ua/